امریکا قاتل اس-400 را می‌سازد

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا قاتل اس-400 را می‌سازد
امریکا قاتل اس-400 را می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جبهه جنگ در اروپا راکت را برای ارتش امریکا می‌سازند که قاتل سیستم دفاع هوایی اس-400 خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Breaking Defense، به گفته جنرال «جان رافرتی» جبهه جنک در اروپا راکتی پی‌ار‌اس‌ام (Precision Strike) «زمین به زمین» را برای ارتش امریکا می‌سازد که به گفته وی قاتل سیستم دفاع هوایی اس-400 خواهد شد. وی همچنان می‌گوید که کشتی‌ها جنگی چین نیز هدف این راکت خواهد بود.

راکت جدید روسیه در مقابل امریکا - اسپوتنیک افغانستان
راکت جدید روسیه در مقابل امریکا

این نظامی که در ماه دسمبر در نخستین آزمایش پرتاب راکت (Precision Strike) شرکت کرده بود خاطر نشان کرد که سلاح‌ها در حال توسعه و این پروژه بخشی از تلاش‌های امریکا برای پیشتیبانی از نیروهای هوایی و دریایی خود در عملیات‌های چند دامنه احتمالی است. وی همچنان می‌گوید که این راکت در سال 2023 به بهره برداری می‌رسد که قابلیت ردیابی و از بین بردن اهداف در حال حرکت دریافت خواهد کرد.

به گفته این نشریه حداکثر برد این راکت 499 کیلومتر است اما این رقم را می‌توان به 550 کیلومتر افزایش داد، زیرا امریکا و روسیه به تعهدات پیمان راکت‌های میان‌برد محدود نیستند.

در ماه اگست سال 2018 میلادی شرکت نظامی-صنعتی زیتیون امریکایی ویدیویی از راکت دیپ استریک «زمین به زمین» را که برد آنها از 300 تا 499 کیلومتر بود، را در یوتیوب منتشر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала