Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بودجه 120 میلیونی یونایتد برای جذب هدف بارسلونا و هافبک پی اس جی

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVManchester United Banner
Manchester United Banner  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد در یک رقابت نزدیک و حساس با ارسلونا برای خرید لئوتارو مارتینز مهاجم گلزن و آرژانتینی اینتر اقدام کند.

به گزارش اسپوتینک، روزنامه میرور انگلیس در گزارشی میگوید، باشگاه منچستریونایتد مبلغ 120 میلیون پوند را برای خرید دو بازیکن از تیم های اینتر و پی اس جی کنار گذاشته است.

سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارتینز جانشین ایده آل سوارز در بارسا+عکس

یکی از این بازیکنان مارتینز ستاره اینتر و هدف جدید بارسلونا است. دیگر بازیکنی که مدیران یونایتد قصد دارند برای جذبش وارد عمل شوند، لئاندرو پاردس دیگر بازیکن آرژانتینی اما از تیم فوتبال پاریسن جرمن است.

به گفته میرور، سولسشر برای تقویت نوک خط حمله و خط میانی تیمش میخواهد این بازیکنان 22 و 24 ساله را جذب کند تا به جوان گرایی در تیمش ادامه دهد.

البته یونایتد برای خرید ستاره گلزن اینتر، مشکلی و سد بزرگی خواهد داشت، آنهم بارسلونا است. زیرا بارسا به توصیه شدید لیونل مسی از مدتی قبل کارهای خرید لئوتارو را از اینتر آغاز کرده است.

از سویی نیز درخشش این بازیکن در رقابت های سری آ و لیگ قهرمانان این فصل نیز باعث شده تا دستمزد و رقم فروشش نیز نسبت به فصل قبل بالاتر برود.

لئوتارو در رقابت های این فصل در 15 بازی هشت گل در سری آ زده و در شش بازی موفق به زدن 5 گل شده است.

از سویی دیگر پارس نیز در رقابت های این فصل خیلی کم در ترکیب پی اس جی توسط توخل قرار میگیرد و ظاهرا این بازیکن نیز امیدهایش را برای ماندن در جمع پاریسی ها از دست داده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала