Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش برای طرفداران بارسا ، پپ بر میگردد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه انگلیسی از بازگشت پپ گواردیولا روی نیمکت بارسلونا خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، اگر از هر طرفدار بارسلونا پرسیده شود، بهترین دوران فوتبال این تیم مربوط به کدام دوره و کدام مربی است، بدون شک پاسخ او یک کلمه است. پپ گواردیولا.

پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مدیران سیتی جانشین پپ را مشخص کردند

نشریه انگلیسی اکسپرس  در یکی از گزارش های امروزش مدعی شده که میران بارسلونا برای جانشینی والورده در فصل بعد، خواهان بازگشت پپ گواردیولا روی نیمکت تیم شان هستند.

پپ تا سال 2021 با سیتی قرارداد دارد و بر اساس گزارش ها تا کنون هیچ توافقی برای تمدید قرارداد میان او و مدیران سیتی صورت نگرفته است.

با این حال مدیران سیتی نیز شایعاتی که گویا پپ میتواند طبق توافق در قرارداداش در پایان فصل از جمع سیتیزن ها جدا شود را رد کردند.

بارسلونا در حال حاضر با هدایت والورده صدرنشین لالیگاست و با توجه بروند نسبتا خوبی هم که دارد، اما هواداران این چندان به آینده تیم شان با این مربی امیدوار نیستند.

گزینه های دیگری نیز از جمله رونالد کومان نیز برای نیمکت بارسلونا شنیده میشود، اما بدون شک یکی از محبوب ترین گزینه ها پپ گواردیولا است که در دل طرفداران بارسلونا جایگاه خاصی دارد.

بارسلونا با پپ به 16 عنوان قهرمانی مختلف در لیگ داخلی و اروپا دست یافت که بدون شک باعث رنگین شدن کلکسیون افتخارات این تیم شده است.

سیتی نیز با این مربی 49 ساله درخشش خوبی داشته و دو سال متوالی است که مقام قهرمانی در لیگ برتر را کسب میکند. پپ با آبی های شهر منچستر تا کنون 7 قهرمانی مختلف را کسب کرده است، ولی تا کنون نتوانسته در اروپا با تیمش به قهرمانی برسد.

تلگراف در حالی از علاقه مدیران بارسا برای بازگشت پپ عنوان کرده است که بارتومئو رئیس این باشگاه نیز در تازه تزین گزارشش عنوان کرده است، پپ هر وقت بخواهد میتواند به بارسلونا برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала