Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال شکار ستاره والنسیا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فِران تورس بازیکن جوان والنسیا در پنجره نقل و انتقالات در دستور کار جدی رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فُران تورس بازیکن 19 ساله والنسیا در حالی که باشگاهش در تلاش تمدید قرارداد فعلی او است، ولی رئال مادرید شدیدا شرایط او را زیر نظر دارد.

نام فران تورس مدت هاست با وجود اینکه تنها 19 سال دارد اما رئال را به عنوان علاقمند سرسختش می بیند.

رئال وقتی که نخستین بار سعی در قرارداد با او نمود، تورس یک نوجوان (زیر 12 سال) بود، سپس در حالی که دومین تلاش رئال صورت گرفت و حتی به معنای واقعی کلمه از او دعوت کردند تا از مراکز آموزشی رئال مادرید دیدن کند، تورس یک "تازه به ثمر رسیده" (زیر 16 سال) بود. آخرین تلاش مادرید زمانی اتفاق افتاد که وی در سطح "نوجوانان" بود، به ویژه در جام جهانی U17 در هند.

پس از آن؛ واکنش والنسیا بود که این بازیکن آینده دار را به تیم اول معرفی کرد و بند خرید وی را از 8 میلیون یورو به 25 میلیون یورو و سپس چهار ماه بعد به 100 میلیون یورو ارتقا داد. اکنون آنها سعی می کنند دوباره معامله او را دوباره تمدید کنند زیرا قرارداد او در 2021 پایان می یابد.

اکنون تورس با چهار گل و دو پاس گل در 7 بازی اخیر، به عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی اروپا U19 انتخاب شده است و تاکنون 72 بازی برای تیم اول والنسیا انجام داده که یک رقم قابل توجه برای یک ستاره 19 ساله محسوب می شود. هرگز در تاریخ 100 ساله این باشگاه بارها و بارها کسی اینقدر جوان بازی نکرده است.

تورس امشب یکی از مراجع در باشگاه است همانطور که سرمربی آلبرت سلادس هفته گذشته خاطرنشان کرد، از نظر تاریخی زمانی در بین نخبگان بوده که به تعداد زیادی از بازیکنان خانگی وابسته باشد.

 

مادرید و والنسیا در بین بهترین باشگاه های آموزش اروپا هستند

امشب در مستایا دو باشگاه با بهترین آکادمی های آموزشی در اروپا روبرو می شوند. گزارشی که توسط سایت آمار و ارقام فوتبال CIES در ماه اکتبر تهیه شده بود، رئال مادرید را به عنوان بهترین باشگاه آموزشی و والنسیا را در رتبه پنجم قرار داده بود.

این رتبه بندی براساس تعداد بازیکنان آکادمی آموزش دیده در این باشگاه میباشد که هم اکنون در یکی از 5 لیگ معتبر شرکت می کنند.

البته این در حالیست که مادرید با 39 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته که شامل 3 بازیکن فعلی والنسیا پارخو، رودریگو و سوبرینو شام آن می شود. پشت سر این تیم، بارسلونا (34)، لیون (30) و منچستر یونایتد (28) هستند.

پس از آن در رده پنجم، والنسیا قرار دارد که 24 بازیکن آکادمی در حال حاضر تجارت خود را در لیگ های برتر از جمله ایسکو رئال مادرید، دیوید سیلوا از منچسترسیتی ، پاکو آلسچرر از بایرن مونیخ و جوردی آلبا مدافع بارسلونا به دست می آورند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала