Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتیجه مثبت سفر اوله به سالزبورگ ، هالند یونایتدی میشود

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشایر Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
اوله گونر سولسشایر  Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش رسانه های انگلیس ارلنگ هالند ستاره و پدیده تیم فوتبال سالزبورگ برای ادامه فوتبالش باشگاه منچستریوناینتد را انتخاب کرده است.

به گزارش اسپوتینک، درخشش فوق العاده و بی نقض این بازیکن در ترکیب تیم فوتبال سالزبورگ در رقابت های این فصل فوتبال اتریش و لیگ قهرمانان، باعث شده این بازیکن 18 ساله مشتریان زیادی از جمله منچستریونایتد داشته باشد.

سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سوسلشر برای جذب پدیده سالزبورگ به اتریش سفر کرد

روز جمعه در همین راستا، سولسشر سرمربی منچستریونایتد در سفری مخصوص برای این انتقال به اتریش سفر کرد تا زمینه انتقال این بازیکن به الترافورد را ترتیب دهد.

حالا روزنامه میرور میگوید، نتیجه سفر سولسشر به سالزبورگ قناعت بخش بوده و ظاهرا این پدیده جوان به زودی به جمع شیاطین سرخ خواهد پیوست تا دوباره شاگرد مربی اهل ناروی شد.

این در حالی است که بر اساس ادعای روزنامه های کشور آلمان، تیم های لایپزیگ و دورتمند نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شده اند.

هالند در بازی گذشته تیمش در رقابت های لیگ اتریش به میدان نرفته است و با توجه به نزدیک شدن تطعیلات کریسمس و نقل و انتقالات زمستانی احتمال آن وجود دارد که این بازیکن در زمستان پش رو راهی تیم جدیدی میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала