Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار حیرت‌آور امباپه در 20 سالگی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان ام باپه، مهاجم جوان پاری‌سن‌جرمن با گلزنی در دیدار شب گذشته برابر سن آتین توانست یک رکورد به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، ام‌باپه جوان ترین بازیکن در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌آید که توانسته در 20 سال و 11 ماه این تعداد گل را به ثمر برساند. پیش از این در تاریخ لیگ فرانسه هیچ بازیکن زیر 21 سالی نتوانسته که در این سن و سال به رکورد 70 گل در لیگ برسد و ام‌باپه توانست این رکورد را به نام خود به ثبت برساند. این ستاره  20 ساله با دو گلی که در دیدار تیمش برابر سن تین به ثمر رساند یک رکورد جدید را در تاریخ لیگ فرانسه به نام خود ثبت کرد. او با این دو گل تعداد گل‌های خود را در لیگ فرانسه به عدد 70 رساند این درحالی است که تنها 20 سال سن دارد.

Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال حضور امباپه در المپیک 2020

این بازیکن جوان در اوج دوران خود به سر می‌برد و مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال ماردید قرار گرفته است و احتمال این انتقال در تابستان با توجه به علاقه زیاد خود این بازیکن هم زیاد است. ام‌باپه در فصل جاری هم بهترین گلزن پاری‌سن‌جرمن بوده است و توانسته بعد  از گذشت 18 هفته 9 گل به ثمر برساند. این بازیکن جوان فرانسوی در تابستان سال 2017 با 180 میلیون یورو از موناکو به پی‌اس‌جی پیوست. فرانس فوتبال در گزارش خود نوشت که رئال مادرید حاضر است که برای جذب امباپه ۲۸۰ میلیون یورو پرداخت کند. او از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است و در غیاب نیمار و کاوانی به ستاره پاری‌سن‌جرمن تبدیل شده است

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала