Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: جای اشرف حکیمی در برنابئو است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از درخشش اشرف حکیمی در دورتموند قصد دارد در فصل آینده او را به جمع سفیدپوشان اضافه کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه اسپانیایی اسپورت، درخشش فوق‌العاده‌ای اشرف حکیمی در بورسیا دورتموند، زین الدین زیدن را واداشته که او را در فصل آینده به برنابئو منقل کند. حکیمی با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند یکجا شده و این قرارداد او با باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. این بازیکن مراکشی در فصل جاری خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان زردپوشان آلمانی مطرح کرده اما یک فصل قبل به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته بود خود را نشان بدهد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اشرف حکیمی: رئال مادرید خانه من است

سرمربی فراسنوی رئال مادرید از عملکرد حکیمی در فصل جاری بسیار راضی است و قصد ندارد در پایان فصل اجازه جدایی دائمی او از رئال را بدهد بلکه قصد دارد حکیمی را به برنابئو برگردانده و از او در تیمش استفاده کند. زیدان پیش ازاین در پاسخ به پرسشی در پیوند به این ستاره مراکشی گفته بود:«ما خوشحالیم چون او دارد برای تیمش گلزنی می‌کند». حکیمی تنها 21 سال سن دارد و به خصوص در صحنه‌های بزرگ مثل لیگ قهرمانان برای دورتموند تاثیرگذار بوده است. حکیمی می‌تواند در پست دفاع چپ و راست بازی کند و بازگشت او می‌تواند برای ناچو یا آلوارو اودریوزولا خبر بدی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала