Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش باشگاه‌های رئال و سیتی به رویارویی این دو باشگاه

© REUTERS / Eric Gaillardلیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم سیتی و رئال مادرید در دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار خواهند کرد و نماینده گان این دو باشگاه به این دیدار واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از ظهر امروز(دوشنبه) قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزارشد که رئال مادرید به سیتی برخورد و دیدار دشواری در پیش خواهد داشت.

کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل رئال با منچسترسیتی و بارسلونا با ناپولی
امیلیو بوتراگوئنو نماینده رئال در مراسم قرعه کشی پس از مشخص شدن منچسترسیتی به عنوان رقیب رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« منچسترسیتی از هر جهت رقیب خیلی قدرتمندی است. جدال رئال مادرید و منچسترسیتی، تقابل هیجان‌انگیری خواهد شد و چنین بازی‌هایی است که باعث پیشرفت این رشته ورزشی می‌شود. ما دو بازی شگفت‌‌انگیز را شاهد خواهیم بود. منچسترسیتی در چند سال اخیر سرمایه‌گذاری کلانی کرده اما ما رئال مادرید هستیم و با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. باید با تمام توان به مصاف من‌سیتی برویم.»

سیتی اما واکنش متفاوت داشت و نماینده این تیم مدعی شد که با پپ به دور بعد خواهند رفت.

تیکی بگریستین گفت:« دو بازی دشوار را پیش رو داریم. برابر تیمی بزرگ و فاتح 13 دوره لیگ قهرمانان. تیمی با ورزشگاهی بزرگ و تاریخی مثل برنابئو که تاریخچه درخشانی در لیگ قهرمانان دارد. با این حال از روحیه لازم برخورداریم و به خصوص بازی برگشت در خانه می تواند مزیتی برای ما باشد. می خواهیم تیم برتر باشیم و به دور بعد برویم. می دانیم حریف مان چه تیمی است و آنها نیز از ما  و مربی مان پپ گواردیولا شناخت دارند.»

دیدار سیتی و رئال مادرید دشوارترین دیدار مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود و هر دو تیم صعود به دور بعد را دشوار عنوان کرده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала