Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی رونالدو حاضر به گرفتن بازوبند کاپیتانی نشد + عکس  

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک تیم فوتبال یوونتوس از حرکت هم‌تیمی پرتگالی‌اش در بازی خانگی مقابل اودینزه ستایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در پیروزی 3 بر یک شب گذشته یوونتوس برابر اودینزه، کریستیانو رونالدو فقط به خاطر زدن دو گل نخست بازی نبود که مورد توجه واقع نشد. او در نیمه دوم بازی هم حرکتی انجام داد که مورد تحسین واقع شد. بر اساس سابقه‌ای که بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس دارند، در این تیم جورجو کیه‌لینی کاپیتان اول است اما او به دلیل مصدومیت فعلاً خانه‌نشین است و به این ترتیب لئوناردو بونوچی بازوبند کاپیتانی تیم را به بازو می‌بندد. بونوچی هم اما شب گذشته در بازی مقابل اودینزه تعویض شد و به این ترتیب بازوبند به مهاجم آرجنتینی تیم گونسالو ایگواین رسید که او نیز تعویض شد و جای خود را به داگلاس کاستا داد.

ایگواین هنگام خروج از میدان قصد داشت بازوبند را به کریستیانو رونالدو بسپارد اما او که از سلسلسه مراتب کاپیتان‌های تیم مطلع بود حاضر نشد این بازوبند را به بازوی خود ببندد و آن را به بازوی هم‌تیمی فرانسوی‌اش بلیز متویدی بست. متویدی هم برای این تصمیم رونالدو از او قدردانی کرد و پس از بازی در صفحه‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «کلاس جهانی. متشکرم که این افتخار را به من دادی».

رونالدو که چندی پیش مشکلات زانوی سبب افتی محسوس در عملکرد او شده بود، اکنون به نظر می‌رسد که دوباره به اوج برگشته چرا که در 4 بازی اخیر یوونتوس در تمامی رقابت‌ها 5 گل زده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала