Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس ناپولی: اولویت ما خرید زلاتان نیست

© AFP 2023 / Martin Bureauزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه ناپولی میگوید که برای استخدام زلاتان ابراهیمووچ در این زمستان برنامه‌ای روی دست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از توتواسپورت، در هفته‌های اخیر بارها رسانه‌ها گزارش کردند احتمال حضور زلاتان ابراهیموویچ در تیم ناپولی وجود دارد. آئورلیو دلورانتیس، مالک باشگاه ناپولی ایتالیا در این مورد اظهارنظر داشت :«زلاتان فوتبالیستی بزرگ با شخصیت قوی است.ما به همکاری با او در زمانی که تیم توسط کارلو آنچلوتی هدایت می‌شد، فکر می‌کردیم. چون آنچلوتی می‌خواست به او مسوولیتی بزرگ ببخشد. چون ما حالا تیمی داریم که باید در یک سیستم متفاوت بازی کند که با سیستم قبلی متفاوت است و نباید اجازه بدهیم اتفاقی که در بازی پارما برایمان افتاد تکرار شود».

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد عجیب به زلاتان؛ بیا به سری سی بعد میرویم به سری آ

او در این مورد افزود:«اما حالا که آنچلوتی در تیم ما نیست، برنامه‌های دیگری داریم.برای من گزینه‌های دیگر اولویت هستند. فعلا باید تمرکزمان فقط روی داشته‌هایمان باشد و همینطور تقویت خط هافبک. باعث تاسف است که همه کارهایی که برای آنچلوتی کرده بودیم حالا باید کنار گذاشته شود و مجبوریم با ایده‌های گتوزو از صفر شروع کنیم. درست است که باید از صفر شروع کنیم ولی ما از نظر شور و شوق و اشتیاق کمبودی نداریم».

ابراهیموویچ که سابقه حضور در تیم‌های مالمو، آژاکس‌ آمستردام، اینترمیلان، ‌آ.ث‌میلان، پاری‌سن‌‌جرمن، بارسلونا و منچستریونایتد را در کارنامه دارد، به مدت 2 سال برای تیم آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی بازی کرد. این چهره 38 ساله پس از وداع با فوتبال باشگاهی ایالات متحده، عنوان کرد می‌خواهد در تیمی از اروپا بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала