فرانسه تحویل جسد دوست نزدیک ناپلئون را از روسیه تقاضا نموده است

عضو شوید
ماکرون از روسیه تقاضا نموده است تا جسد جنرال چارلز ایتین گودن د لا سبلنیایر رفیق و جنرال مشهور ناپلئون "امپراتور فرانسه" را برگرداند.

اسپوتنیک به نقل از Le Point ، فرانسه از روسیه تقاضا نموده است تا باقیمانده های متعلق به جنرال گودن، یکی از همدستان ناپلئون بناپارت امپراتور سابق اروپا را بازگرداند.

 گردن بند معشوقه پولندی ناپلئون به فروش رسید - اسپوتنیک افغانستان
گردن بند معشوقه پولندی ناپلئون به فروش رسید + عکس

گفته شده است که امانوئل ماکرون ، رهبر فرانسه "خواسته است که عملیات مربوط به انتقال بقایای جسد جنرال را آغاز کند." او همچنین مراسمی را با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برنامه ریزی کرده است. انتظار می رود از حافظه گودن در پاریس اینوالیدز تجلیل شود. پس از آن ، بقایای دوست نزدیک ناپلئون دفن خواهند شد.به گفته هلن کارر دو رئیس آکادمی "Ankoss" فرانسه ، ماکرون تلاش دارد تا روابط فرانسوی و روسیه را به عقب برگرداند. وی بازگشت بدنه جنرال را "یکی از پل های رها شده توسط رئیس جمهور فرانسه" برای تلاش برای تحکیم اتحاد با روسیه خواند.

در ماه جولای ، باستان شناسان روسی بقایای گودن را در حین کاوش در Royal Bastion در اسمالنسک کشف کردند. در ابتدا جسد در تابوت چوبی بود که قسماً تخریب شده بود.

چارلز ایتین گودن د لا سبلنیایر (1815-1768) که در مکتب نظامی براین با ناپلئون بناپارت تحصیل کرده بود ، دوست نزدیک و متحد امپراتور فرانسه بود. در سال 1800 او جنرال شد. از سال 1812 قوماندانی فرقه 3 قول اردوی نمبر1 اردوی بزرگ را به عهده داشت. وی در جریان نبرد های سال 1812 در روسیه کشته شد.

جسد وی تا کنون در روسیه قرار دارد که حالا ماکرون رئیس جمهور فرانسه قصد دارد جسد او را از روسیه انتقال داده رسماً در فرانسه به خاک بسپارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала