Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درد دل همسر ایکاردی: هرشب بزن و برقص نداریم!

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واندا نارا همسر مائورو ایکاردی ستاره پرحاشیه و جنجالی باشگاه پاری‌سن‌جرمن در صحبت با روزنامه ایتالیایی لارپولیکا، در مورد زندگی شخصی مائوروایکاری صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لا رپولیکا، درمورد مسائل مختلفی صحبت کرده و از جمله راجع به زندگی شخصی‌اش با این ستاره آرجنتینی اظهار نظر کرده است. نارا چندین سال از مائورو ایکاردی بزرگتر است و این موضوعی است که او را آزار می دهد.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رقابت پی اس جی با یوونتوس و رئال برای خرید دائمی ایکاردی

او دراین رابطه گفت:«راستش را بخواهید تفاوت سنی میان من ومائورو مرا آزار می دهد. من هفت سال از ایکاردی بزرگترم. می خواهم جذاب باشم و گاهی خودم را پشت یک شخصیت جعلی پنهان می کنم. اگر مردم متوجه نقطه ضعفت باشند، می دانند که چطور باید به تو آسیب بزنند. نمی دانم که ایا من یک شخصیت جنجالی هستم یا نه ولی اخبار منتشره مرا نگران می کنند». او در ادامه صحبت‌هایش افزود:«می‌دانم که زندگی ما از بیرون، یک زندگی عادی به نظر نمی رسد ولی من و مائورو والدین جوانی هستیم که زندگی ساده ای داریم ولی راستش را بخواهید هرشب بزن و برقص نداریم. قبلا مائورو خیلی در زندگی بیشتر به من کمک می کرد و یک پدر خاص بود. وقتی در اردوی تیم ملی نبود، خیلی بیشتر در خدمت خانواده بود و حسابی به بچه ها می رسید و حتی خیلی وقتها آشپزی می کرد».

واندا نارا در جریان این گفتگوی طولانی درمورد اظهارنظر اخیر پدرش در مورد مائورو ایکاردی هم صحبت کرده و راجع به کار کردن در دنیای مردان نظرش را مطرح کرده. او خودش را یک زن رک و با شخصیتی قوی می داند و معتقد است که می تواند در دنیای فوتبال که دنیایی مردانه است موفق باشد

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала