Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سخنرانی پرز در آستانه ال کلاسیکو؛ شعار ما تسلیم ناپذیری است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فلورنتینو پرز قبل از مصاف با بارسلونا در مورد این دیدار صحبت کرد و یادآور ارزش های این باشگاه شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه نیوکمپ مهان بارسلونا خواهد بود در نخستین ال کلاسیکوی فصل به مصاف این تیم خواهد رفت.

Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا: رئال مادرید پادشاه اروپا است

فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال مادرید در مورد این دیدار و برخی از ارزش های رئال مادرید صحبت کرد و مدعی شد که شعار این باشگاه تسلیم ناپذیری است.

پرز در این مورد گفت:« ما در آستانه ال کلاسیکو قرارداریم و باید کار خود را به بهترین صورت آن ادامه دهیم تا همه جهان آن را بپسندند. ما در فوتبال و بسکتبال بسیار رقابتی هستیم و این برای هواداران ما بسیار دلگرم کننده است. همه می دانند که شعار ما این است که هرگز تسلیم نشویم و تا آخر هم خواهد بود. بازیکنان ما قلب و روح خود را در برای کسب موفقیت مداوم در اختیار باشگاه قرارداده اند.»
پرز در ادامه افزود:« رئال مادرید در سطح ورزشی، اقتصادی و اجتماعی به رشد خود ادامه می دهد. ما تمام رده بندی ها را هدایت می کنیم. همچنین در ارتباطات ما باشگاهی با بزرگترین مخاطبان در سراسر جهان هستیم. ما بیش از 326 میلیون هوادار در رسانه های اجتماعی و سه میلیارد بازدید کننده ویدیویی داریم. وب سایت رسمی ما با بیشترین بازدید نسبت به لیورپول و پنج برابر منچستریونایتد در رتبه سوم، بیشترین بازدید در جهان است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала