Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر برنامه‌های رونالدو: توپ طلای امسال حق مسی نبود

© AFP 2023 / Franck FifeАргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Аргентинский футболист Лионель Месси на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه کریستیانو رونالدو به این باور است که توپ طلا حق لیونل مسی نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس"، در جریان مراسم گلدن بوی که روزنامه توتو اسپورت از سال 2003 به بهترین بازیکن زیر 21 سال این جایزه را می‌دهد از خورخه مندس تقدیر و او به عنوان بهترین مدیربرنامه اروپایی سال 2019 انتخاب شد. او در جدیدترین اظهارات خودش ضمن تاکید بر اینکه توپ طلا امسال حق لیونل مسی نبوده عنوان کرده کریستیانو رونالدو هنوز بهترین بازیکن دنیاست و باید برنده توپ طلا می شده است.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
با وجود مسی و رونالدو به هیچ مدافعی توپ طلا نمی رسد

مندس در حاشیه مراسم اهدای جایزه پسر طلایی اروپا که در تورین برگزار شد گفت:«کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست. پرتگال پیش از او هیچ چیزی نبرده بود اما با رونالدو قهرمان اروپا شد و لیگ ملت ها را فتح کرد. پرتگال کشور کوچکی است اما رونالدو همه چیز را تغییر داد. باور دارم که رونالدو سال آینده به آمار 110 گل زده برای پرتگال می‌رسد و توپ طلا را می‌برد. از نظر من دادن توپ طلا به مسی بی‌عدالتی بود اما زندگی همین است. فکر می‌کنم اگر رونالدو هنوز در رئال بود توپ طلا به او می‌رسید. او یک قهرمان است و می‌داند که برای بردن توپ طلا باید در سال 2020 چه کاری بکند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала