Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: این ال‌کلاسیکو جذاب و دیدنی است؛ رئال در نیوکمپ متفاوت بازی می‌کند

عضو شوید
لیونل مسی به این باور است که عملکرد رئال مادرید در نیوکمپ متفاوت خواهد بود و مثل سانتیاگو برنابئو فضای زیادی به تیم حریف نمی‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "مارکا"، فوق ستاره بارسلونا در صحبت با این روزنامه در پیوند به چالش‌های تیمش برای رویارویی با رئال مادرید در نیوکمپ و بازگشت زین الدین زیدان و انتقادهای موجود به این سرمربی فرانسوی صحبت کرد. مسی در پاسخ به این پرسش که چرا مادرید در سانتیاگو برنابئو بهتر از نوکمپ عمل می‌کند، گفت: «زمانی که در برنابئو بازی می‌کنیم تیم حریف به ما فضای بیشتری می‌دهد. آنها بیشتر به دنبال گلزنی هستند چون میزبان محسوب می‌شوند. در نوکمپ برنامه دیگری دارند و کمی بیشتر دفاع می‌کنند. فشرده بازی می‌کنند و به فکر ضد حمله هستند چون بازیکنان پر سرعتی در خط حمله دارند. در برنابئو 90 دقیقه، برابر بازی می‌کنیم. اینجا فشرده‌تر بازی می‌کنیم و این موضوع کار را برایمان سخت می‌کند».

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: باید هر سال یک توپ طلا به مسی اختصاص داده شود

فوق ستاره ارجنتینی آبی‌اناری‌ها در مورد اینکه آیا انتقادها از زیدان در آغاز فصل با وجود همه عناوینی که کسب کرده بود شما را شگفت زده کرد، اظهار داشت:«تعجب کردم اما مدت‌هاست که در چنین شرایطی قرار داریم. این موضوع در تیم‌های بزرگ دیده می‌شود و می‌دانیم که اتفاقی عادی است. مردم خیلی زود گذشته را از یاد می‌برند و فراموش می‌کنند چه عناوینی به دست آمده است. به همین خاطر هر روز باید موفق باشید. زیدان می‌دانست زمانی که برمی‌گردد دیگر سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیتی ندارد و باید همه چیز را از نو شروع کند. سرمربیان و بازیکنان تیم‌های بزرگ می‌دانند که همیشه در مرکز توجه قرار دارند و در این شرایط فوتبال بازی می‌کنند».

مسی در پایان صحبت‌هایش در مورد اینکه آیا ادن هازارد توانایی پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو را دارد و می‌تواند به ستاره رئال مادرید تبدیل شود، بیان داشت:«هازارد توانایی زیادی دارد. او فوتبالیست متفاوتی است. با رونالدو فرق دارد و ویژگی‌های دیگری دارد. خیلی سخت است که جای رونالدو پر شود اما هازارد هم بازیکن خیلی بزرگی است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала