Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از بازی با مونتری مکزیک مدعی شد که برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان به قطر آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول فردا شب در جام باشگاه های جهان به مصاف مونتری مکزیک خواهد رفت و یورگن کلوپ در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و در مورد شرایط تیمش در بازی فردا شب صحبت کرد.

یورگن کلوپ  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش متفاوت کلوپ به تقابل تیمش با اتلتیکو؛ سیمئونه خوشحال نیست
کلوپ به خبرنگاران گفت:« قطر کشور فوق العاده و با امکانات فوق العاده است. ما 3000 کیلومتر را برای این که این جا حضور داشته باشیم، نیامده ایم. ما افتخاراتی در انگلیس و اروپا کسب کرده ایم و می خواهیم در جام باشگاه های اروپا نیز قهرمان شویم. از بودن در این جا راضی هستم چون هواداران زیادی در این جا داریم. زمین بازی مرطوب است و این کار را برای ما دشوار می سازد اما من می دانم چاره ای نداریم و باید به میدان برویم.»
کلوپ در مورد بازی تیمش برابر استون ویلا که امشب با بازیکنان ذخیره به میدان می روند گفت:« چاره ای نداریم  باید این دیدار را از تلویزیون ببینیم. این فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است و باید به آن ها میدان بدهیم تا به رشد برسند.»

لیورپول امشب در انگلیس و در جام اتحادیه با تیم دوم با استون ویلا بازی می کند و فردا شب در جام باشگاه های با تیم اصلی به مصاف مونتری مکزیک خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала