Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا در مورد رفاقت یک جو نمی‌داند

© Sputnik / Павел Паламарчук /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا
پپ گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهدی بن عطیه بازیکن باشگاه الدحیل قطر در مورد سابقه حضورش در بایرن زیر نظر گواردیولا صحبت کرد و مدعی شد که پپ اهل رفاقت نیست.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی بن عطیه در باشگاه اودینیزه درخشید و مورد توجه باشگاه های بزرگی قرار گرفت و از آنجا به بایرن رفت و در نهایت به یوونتوس پیوست. این بازیکن در حال حاضر در باشگاه الدحیل قطر بازی می کند و در مصاحبه با مونت کارلو درمورد حضورش در تیم های مختلف صحبت کرد و از پپ گواردیولا شدیداً انتقاد کرد.

Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پپ گواردیولا: ذهنیت منچسترسیتی پس از موفقیت‌های فصل گذشته تغییر نخواهد کرد
بن عطیه در این مورد گفت:« گواردیولا در تاکتیک مربی فوق العاده و با برنامه است که بازی ها را به طور دلخواهش تغییر می دهد اما پپ اهل رفاقت با بازیکنانش نیست. وقتی به بایرن پیوستم، به من گفت که تو را می خواستم و دستور جذبت را دادم. تو توانایی ها و ضعف هایی داری. به تو چیزهایی یاد می دهم و ضعف هایت را برطرف خواهم کرد ولی انتظار دوستی از من نداشته باش. ما هرگز دوست هم نخواهیم بود. حرف های او برایم عجیب بود چرا که در رم با رودی گارسیا هرچند رفاقت نداشتیم ولی رابطه ام با او فوق العاده بود یا با گوئیدولین در اودینزه. پپ اما رییس بود و کسی که تصمیم می‌گیرد و به بازیکنانش می‌گوید که باید چطور بازی کنند. یک بار به گواردیولا گفتم؛ گوش کن، تو من را به رقمی در حدود 30 میلیون یا کمی بیشتر خریدی که این نشان می‌دهد من باکیفیت‌ هستم.»

این در حالیست که سایر شاگردان پپ از وی به شدت راضی اند و هیچگاهی از او شکایت نکرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала