آغاز رزمایش مشترک نیرو های دریایی روسیه و سوریه در مدیترانه

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر Выход боевых кораблей из Санкт-Петербурга в рамках подготовки к Дню ВМФ России
Выход боевых кораблей из Санкт-Петербурга в рамках подготовки к Дню ВМФ России  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیرو های دریایی روسیه با شرکت نیرو های دریایی سوریه تمرینات مشترک شان را در دریای مدیترانه آغاز نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی سوریه تمرینات مشترکی را در شرق دریای مدیترانه آغاز کردند.

در این مانورها کشتی های روسی، هواپیماهای مستقر در پایگاه هوایی حیمیم ، قایق های موشکی و مین یاب های نیروی دریایی سوریه، شرکت خواهند داشت.

الکساندر یولداشیوف، فرمانده این تمارینات گفت مانور های نظامی در پس زمینه عملیاتی مشترک برگزار خواهد شد و در طی آن، بخش های مختلف تاکتیکی مورد آزمایش قرار خواهند گزفت. به گفته این نظامی روس، به طور خاص، گروههای تاکتیکی متشکل از کشتی های روسی و سوری ، آتش توپخانه و مانور مشترک را انجام می دهند.

طوری که در پایگاه دریایی روسیه در بندر تارتوس توضیح داده شد، منطقه مانور به ‌طور تصادفی انتخاب نشده است: "کشتی های نیروی دریایی دو کشور در سواحل سوریه سهم عظیمی را در مبارزه با تروریسم بین المللی، از جمله، حمله موشک های کروز به اهداف شبه نظامیان در بندر تارتوس "مسیر اصلی تأمین گروه های تروریستی در سوریه" ایفا نموده اند".

این تمرینات با هدف افزایش تعامل بین نیروهای مسلح روسیه و سوریه - برای موفقیت در مبارزه با گروه های مسلح غیرقانونی، تروریسم بین المللی و تقویت همکاری بین دو کشور راه‌اندازی شده است.

از سال 2011 بدینسو درگیری مسلحانه در سوریه ادامه دارد. ارتش روسیه از سال 2015 به درخواست دولت این کشور برای نبرد با گروه های تروریستی در این جمهوری عربی حضور داشته است.

روسیه در دریای مدیترانه حضور نظامی دائمی دارد و تا حدود پنج کشتی بزرگ جنگی و کشتی پشتیبانی در این دریا برای دفاع از سواحل سوریه و اجرای برنامه‌های نظامی مستقر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала