Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: مسی عشق است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار در گفت‌وگو با نشریه فرانس از عشق همیشگی خود به لیونل مسی گفت و تاکید کرد که فوتبال را برای شماره یک بودن، بازی نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن در مصاحبه مفصل با فرانس فوتبال در پیوند به موضوعات کلیدی صحبت کرده است. نیمار شروع این گفتگو اظهار داشت:«هرگز برای اینکه مرد شماره یک باشم، فوتبال بازی نمی‌کنم بلکه این کار را انجام می‌دهم چون عاشق فوتبال هستم. بازی‌کردن مرا خوشحال می‌کند و هر زمانی که وارد زمین می‌شوم 100 درصد توانم را برای تیم می‌گذارم.»

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: باید هر سال یک توپ طلا به مسی اختصاص داده شود

این ستاره برازیلی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص مسی و کیلیان امباپه گفت: «همیشه عاشق مسی خواهم بود. امباپه یک استعداد خاص است». بخش دیگری از گفتگوی این ستاره پرحاشیه‌ای پی‌اس‌جی را انتقادات هواداران این باشگاه پاریسی و مبنی بر تلاش نافرجام او در بازگشت به نیوکمپ شامل می‌شود. او در این خصوص گفت:«معدود افرادی هستند که نیمار واقعی را می‌شناسند. چیزی که مردم می‌بینند کاملا متفاوت است و تنها خانواده و دوستان نزدیکم مرا خوب می‌شناسند. نیمار واقعی صلح طلب و بسیار خوشحال است. عاشق معاشرت با دوستان و خانواده‌ام هستم».

نیمار در پاسخ به پرسشی در خصوص طولانی شدن داستان برگشت او به نیوکمپ گفت:«چرا باید پی‌اس‌جی را ترک کنم؟ 2 سال دیگر از قراردادم باقی مانده و تیم در مسیر پیشرفت قرار دارد. باید روی فصل جاری متمرکز بمانیم و تا جایی که می‌توانیم جام ببریم. هدف اصلی ما در این فصل لیگ قهرمانان و اولویت من پی‌اس‌جی است. پیروزی در دیدار بعدی هدف همیشگی است».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала