Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرکز جهان روی مستطیل سبز نیوکمپ

© AP Photo / Emilio MorenattiФутболисты "Барселоны" праздуют победу над "Пари Сен-Жермен" со счетом 6:1 в 1/8 финала Лиги Чемпионов
Футболисты Барселоны праздуют победу над Пари Сен-Жермен со счетом 6:1 в 1/8 финала Лиги Чемпионов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چهارشنبه شب رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا در کاتولونیا به مصاف بارسلونا می رود که می تواند یک بازی سرنوشت ساز برای قهرمانی در فوتبال سطح اول اسپانیا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، ال‌کلاسیکو معتبر ترین و مهیج‌ترین بازی فوتبال در رده باشگاهی به‌حساب می‌رود. حدود 100 هزار نفر امشب در ورزشگاه نیوکمپ و شهر بارسلونا از نزدیک و میلیارد ها نفر در سطح جهان این بازی را از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند.

هر دو تیم در عدد 35 در صدر جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارند، این بازی برعلاوه حساسیت و جذابیت همیشگی، زیبایی دیگر با چاشنی صدرنشینی و احتمالا قهرمانی در پیکارهای این فصل برای برنده خواهد داشت. این دیدار همچنین می تواند در آینده برای آینده ارنستو والورده و زین الدین زیدان در روی نیمکت دو تیم نیز حیاتی باشد. این بازی حساس راس ساعت 23:30 دقیقه به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، بوسکتس، دی‌یونگ، راکیتیچ، مسی، سوارز، گریزمن

ترکیب احتمالی رئال مادرید: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کروس، کاسمیرو، والورده، مودریچ، بیل، بنزما

اخبار تیم بارسلونا

عثمان دمبله اصلی ترین غائب این تیم است و با مصدومیت طولانی مدت از ناحیه ران پا روبرو است.

آرتور ملو هافبک برازیلی این تیم نیز در دسترس نیست. او سه بازی آخر را از دست داده است و بسیار خوش شانس خواهد بود که به موقع برای دیدار چهارشنبه شب برگردد.

جوردی آلبا پس از مصدومیت یک بار دیگر در دسترس خواهد بود تا در سمت چپ خط دفاعی برای بلوگرانا بازی را شروع کند.

انتظار می رود ایوان راکیتیچ بعد از کمک به تیم در بازی‌های گذشته، اخیراً در میانه میدان دوباره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. سرجی روبرتو باید در نبرد مدافع راست، نلسون سمدو را مغلوب خود کند.

اخبار تیم رئال مادرید

بعید است هازارد پس از مصدومیت انگشتان پا دوباره بتواند در سال 2019 برای این تیم بازی کند، به همین ترتیب، خامس رودریگز نیز حداقل تا سال جدید از میادین دور خواهد بود.

فرلاند مندی برای مهمانان از نیمکت به ترکیب اصلی می‌آید و باید در سمت چپ خط دفاعی جانشین مارسلو شود.

انتظار می رود فدریکو والورده به دلیل عملکرد عالی او در این اواخر، در میانه میدان در ترکیب کهکشانی‌ها قرار گیرد.

گرت بیل می تواند زوج کریم بنزما در خط حمله باشد و به مردان زین الدین زیدان کمک کند.

ستاره‌ها و بازیکنانی که باید در این مسابقه محراق توجه قرار گیرند

بارسا: مسی

لیونل مسی یک چهره غالب در فوتبال جهان است و در این دیدار مهم بسیار فوق‌العاده عمل کرده است. در 41 دیدار که وی مقابل رئال بازی کرده است، 26 بار گلزنی کرده و همچنین 14 پاس گل در همه رقابت ها برای بارسلونا در این رقابت حساس داده است.

همه می دانیم که او همیشه در بازیهای مهم حرفی برای گفتن داشته، بنابرین نباید، شگفت زده شویم اگر مسی باری دیگر تعیین‌کننده این جدال مهم باشد.

آمار کلیدی: مسی در این فصل لالیگا به طور مستقیم در 18 گل تاثیر داشته است (12 گل و شش پاس گل)، هیچ بازیکنی در این زمینه بهتر از او نبوده است.

رئال: بنزما

مهاجم فرانسوی در این فصل برای سمت زیزو دوباره متولد شده است. او بهترین بازیکن، بهترین گلزن و بهترین خالق موقعیت گلزنی تیم خود بوده است.

در واقع، اگر این بازیکن نمی‌بود رئال مادرید حالا در رقابت با بارسلونا برای صدرنشینی قرار نداشت، تیم پایتخت اسپانیا در این فصل تلاش کرده است تا بارسلونا را در صدر به چالش بکشد که بنزما توانسته 36٪ از کل گل‌های رئال مادرید را تاکنون به ثمر برساند.

آخرین گل او در بازی گذشته مقابل والنسیا در دقایق پایانی باعث شد رئال حداقل امتیاز ارزشمند را از بازی خارج از خانه در مستایا بدست آورد.

آمار کلیدی: بنزما در این فصل 12 گل برای رئال مادرید در لالیگا به ثمر رسانده است، حداقل 9 بیشتر از هر بازیکن دیگر لوس بلانکوس.

تمرکز روی ال‌کلاسیکو

در برخوردهای اخیر ال‌کلاسیکو روند مشخصی در حال توسعه است که به بارسلونا یک مزیت و برتری ارزشمند می بخشد. آنها مدتی می‌شود بر رقیب خود مسلط بوده اند و انتظار دارند چهارشنبه این روند را ادامه دهند.

بارسا در این فصل با راحتی بیشتر نسبت به رئال گلزنی کرده است و در مقایسه با 33 گل مادرید 43 گل به ثمر رسانده است. با این وجود در عقب شکننده هستند و با 20 گل خورده تاکنون هشت گل از رقیب خود بیشتر دریافت کرده اند.

این باید یک برخورد و جدال تمام عیار دیگر باشد و می‌تواند قهرمانی این فصل را تعیین کند.

پیش بینی سایت معتبر هواسکورد

بارسلونا 2-1 رئال مادرید

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала