سرنوشت نامعلوم یک زن مهاجر افغان که توسط شوهرش کور شد

© Depositphotos.com / Leungchopanسرنوشت نامعلوم یک زن مهاجرافغان که توسط شوهرش کور شد
سرنوشت نامعلوم یک زن مهاجرافغان که  توسط شوهرش کور شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک زن افغان پس از آنکه چندین‌بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفت، از ترس همسرش به خارج از کشور فرار کرد، اما همسرش او را در فرانسه پیدا و چشم‌اش را کور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از The Guardian یک زن 36 ساله افغان پس از چندین مورد تجاوز جنسی بروی، همراه با سه فرزند خرد سالش، از ترس واکنش شوهر و نزدیکانش از کشور فرار کرد. وی در حالی که در فرانسه منتظر تصمیم اداره مهاجرت بریتانیا در مورد سرنوشت خود بود، شوهرش آمد و به او حمله کرد.

این زن  افغان به دلیل اینکه خواهرش در بریتانیا زندگی می کرد از این کشور تقاضای پناهندگی کرد. در بهار امسال، او با فرزندان خردسال خود به فرانسه آمد و در آنجا تقاضای ادغام مجدد با خانواده خود را که در بریتانیا زندگی‌می کردند، نمود.

وزارت داخله بریتانیا درخواست زن را در ماه آپریل رد کرد، اما پس از محاکمه توافق کرد که پرونده آنها را مجددا بررسی کند.

در ماه اکتبر، وکیل این خانم به وزارت انگلیس نوشت که موکل وی در معرض خطر قرار دارد و باید در اسرع وقت به انگلیس فرستاده شود، اما وزارت داخله به نامه جواب نداد.

در تاریخ 3 نوامبر این زن مورد حمله قرار گرفت و وكیل او مجدداً به وزارت داخله انگلیس نامه نوشت و اما بازهم جواب دریافت نکرد.

سپس دادگاهی در 12 نوامبر دستور داد تا کشور انگلستان هرچه زودتر مسأله اعزام این خانم و فرزندانش را تسریع كند. 

در 28 نوامبر، وزارت امور داخله موافقت كرد كه دستور را رعایت كند ، اما هنوز این كار را انجام نداده است.

خواهر این زن می‌گوید : اگرچه خواهرم ده سال از من کوچکتر است اما من خود را مادر او احساس‌ می‌کنم و توان دیدن رنج اورا ندارم.

خواهر این زن رنج کشیده از وزارت داخله بریتانیا می خواهد تا هرچه سریعتر او را به انگلیس برسانند تا بتواند از او و فرزندانش مراقبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала