Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان و اینتر به دنبال ساخت ورزشگاه جدید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سن سیرو Футбол. Лига Чемпионов. Матч "Интер" (Милан) - "Рубин" (Казань)
ورزشگاه سن سیرو  Футбол. Лига Чемпионов. Матч Интер (Милан) - Рубин (Казань) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه های میلان و اینتر در تلاش هستند تا ورزشگاه جدیدی را برای جایگزینی سن سیرو بسازند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه های فوتبال میلان و شهرداری این شهر در حال مذاکره هستند تا اختلاف نظر درباره برنامه های ساخت یک استادیوم جدید برای جایگزینی سن سیرو نزدیک به یک قرن گذشته را حل کنند.

ورزشگاه سن سیرو  Футбол. Лига Чемпионов. Матч Интер (Милан) - Рубин (Казань) - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
موج اعتراضات بر علیه پروژه سن سیرو جدید

باشگاه های اینتر و آ ث میلان به ترتیب متعلق به صندوق آمریکایی الیوت و کمپنی الکترونیکی چینی سونینگ در ماه جولای، برای ساخت یک استادیوم جدید دارای 60.000 صندلی مشترک را در منطقه سن سیرو درخواست دادند.

استادیوم جدید عنصر اصلی در برنامه گسترده تر املاک و مستغلات منطقه است که شامل ریزش تاریخی سن سیرو است.

میلان و اینتر این استادیوم جدید را راه مهم برای افزایش درآمدهای خود می دانند که نسبت به سایر همسایه گان خود که صاحب خانه هستند عقب مانده اند، مانند یوونتوس و بسیاری دیگر از باشگاه های برتر اروپا، اما شهرداری میلان که صاحب سن سیرو است و مجبور به تأیید این طرح می باشد، تاکنون اشتیاق کمی برای پروژه 1 میلیارد پوندی نشان داده که منابع گفته اند گلدمن ساکس آماده است تا به ساخت آن کمک کند.

جوزپه سالا شهردار میلان بارها و بارها در مورد عقب انداختن ساخت استادیوم سه حلقه ای که در سال 1926 افتتاح شد، تردید کرده که طی سالهای متمادی چندین بار مورد ترمیم قرار گرفت تا به ظرفیت 80.000 فعلی خود رسید.

با این حال هر دو باشگاه تمایلی به استفاده از سن سیرو برای بازی های خود در آینده ندارند و می گویند ترمیم بیشتر هزینه و ناکارآمد خواهد بود.

نمایندگان هر دو باشگاه و مقامات محلی میلان روز سه‌شنبه درباره احتمال نگه داشتن سن سیرو به عنوان مکانی برای مسابقات فوتبال حرفه‌ای در کنار استادیوم جدید بحث کردند اما این باشگاه ها با استناد به مطالعه ای که توسط یک مشاور انجام شده در بیانیه ای پس از این جلسه گفتند که وجود دو امکانات ورزشی حرفه ای در منطقه پایدار نخواهد بود.

این دو باشگاه اعلام کردند که درخواست نمایندگان شهر را برای ارزیابی گزینه های جایگزین برای سن سیرو پذیرفته اند.

به گفته دو منبع نزدیک به این موضوع، این موارد ممکن است شامل پاره شدن قسمت های قدیمی عرصه های قدیمی و نگه داشتن تنها بخشی از غرفه ها به عنوان نوعی نشانه شهری باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала