نظارت پنتاگون بر کشتی های جاسوسی روسیه

© AP Photo / Desmond Boylan نظارت پنتاگون بر کشتی های جاسوسی روسیه
 نظارت پنتاگون بر کشتی های جاسوسی روسیه   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی (NORAD) روز سه‌شنبه تأیید کرد که کشتی جاسوسی روسیه- ویکتور لئونوف را که در سواحل ایالات متحده قرار دارد، تحت نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی (NORAD) روز سه‌شنبه تأیید کرد که کشتی جاسوسی روسیه- ویکتور لئونوف را که در سواحل ایالات متحده قرار دارد، تحت نظر دارد.

این فرماندهی فاش نکرده است كه چه "اقدامات خاص" را روی دست دارند، اما خاطرنشان كرد كه NORAD و USNORTHCOM بطور منظم عملیات هوایی و دریایی را برای محافظت از ایالات متحده و كانادا انجام می دهند.

پیش از این، سی ان ان با استناد به مقامات آمریکایی که از آنها نامبرده نشده است، گفته بود که "ویکتور لئونوف" در آب های بین المللی در ساحل جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا به طور غیر ایمن فعالیت می کند.

 گشت زنی کشتی جاسوسی روسیه در سواحل امریکا - اسپوتنیک افغانستان
گشت زنی کشتی جاسوسی روسیه در سواحل امریکا

در این اعلامیه ادعا شده است که این کشتی در هنگام حرکت از لامپ (چراغ) های ناوبری استفاده نمی کند و به تماس های سایر کشتی هایی که سعی در تعیین موقعیت مکانی خود داشتند برای جلوگیری از تصادف پاسخ نمی دهد.

پیش از این از یک مقام امریکایی گفته بود کشتی قوای بحری روسیه در آب های بین المللی در حرکت بوده است و کشتی ССВ-175  ویکتور لئونوف در سواحل شرقی امریکا در حال گشت دیده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала