Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من یونایتد و تاتنهام به دنبال جذب بوباکاری در جنوری

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه های منچستریونایتد و تاتنهام بر سر انتقال بوباکاری در جنوری رقابت می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش ها، دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در حال مذاکره برسر انتقال بوباکاری سومار هافبک لیل در پنجره نقل و انتقالات جنوری هستند.

گفته می شود اوله گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد پیش از آغاز فصل “دونی وان دی بیک" از آژاکس و "سائول نیگز" از اتلتیکو مادرید در ارتباط بوده است.

در همین حال تاتنهام نیز به فکر تقویت است زیرا ژوزه مورینیو پس از تصاحب جایگاه مائوریسیو پوچتینو، این تیم را تا رده پنجم جدول بالا کشید و حالا در جنوری به فکر تقویت میانه تیمش می باشد.

به گزارش خبرورزشی از لا وویکس دو نورد از طریق گیت فوتبال نیوز فرانس، هر دو باشگاه در حال تلاش در مورد انتقال احتمالی این هافبک دفاعی در ماه آینده هستند.

براساس این گزارش، این ستاره 20 ساله بسیار مورد توجه قرار دارد و 8 باشگاه از سراسر اروپا در حال مذاکره با لیل یا نمایندگان او هستند.

به نظر می رسد ناپولی، رئال مادرید و والنسیا از جمله تیم هایی هستند که مذاکرات مقدماتی با جوان فرانسوی انجام داده اند و انتقال او حدود 50 میلیون یورو پوند هزینه در پی خواهد داشت.

باشگاه لیل نیز در مورد احتمال از دست دادن هافبکش که در این فصل 22 بازی انجام داده است، می داند که به این تیم برای رسیدن تا جایگاه صدر جدولی لیگ 1 بالا بیاید.

با این حال، آنها معامله ای را ترجیح می دهند که به موجب آن سومار تا پایان فصل به آنها قرض داده می شود.

مورینیو از زمان حضور به عنوان سرمربی تاتنهام، بازیکنان جوانی چون  جوائو از ساکارامنتو و نونو از سانتوس را از این باشگاه فرانسه جلب نموده و با لوئیس کامپوس مدیر لیل هم رابطه خوبی دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала