Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی تا قبل از آخر هفته سرمربی اورتون می شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکای ایتالیا مدعی شده است باشگاه اورتون انگلیس تا قبل پایان هفته کارلو آنچلوتی را به‌عنوان سرمربی جدید خود تعیین می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، اسکای اسپورت نیوز ادعا می کند که کارلو آنچلوتی قبل از آخر هفته به عنوان سرمربی جدید اورتون تأیید خواهد شد.

Sky Sports News گزارش داده است که آنچلوتی که هفته گذشته توسط ناپولی اخراج شد، روز شنبه در بازی اورتون در گودیسون پارک برای بازی های لیگ برتر مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت و روز دوشنبه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

دانکن فرگوسن که تاکنون به پیروزی مقابل چلسی و تساوی در منچستریونایتد دست یافته است ، همچنان به عنوان سرمربی موقت برای بازی آرسنال ادامه خواهد داد.

به گزارش اسکای ایتالیا، آنچلوتی یک قرارداد چهار و نیم ساله به او پیشنهاد داده است و قرار است اولین بازی خود را در مقابل برنلی را در باکسینگ دی (تعطیلات کریسمس) انجام دهد.

پسر این سرمربی 60 ساله داوید آنچلوتی و فرگوسن قرار است به او کمک کند، و با اطمینان به اینکه پول برای خرج کردن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد، به کمک اورتون خواهد آمد.

اسکای در ایتالیا گزارش می دهد که آنچلوتی برای پایان قرارداد خود با ناپولی به ناپل سفر خواهد کرد و انتظار می رود این موضوع تا چهارشنبه حل شود.

Sky Sports News روز دوشنبه این داستان را شکست که آنچلوتی در اصل به توافق رسیده بود که پس از مذاکرات مربوط به تیم شهر مرسی‌ساید در اوایل روز، جانشین مارکو سیلوا شود.

این باشگاه روز دوشنبه تأکید کرد که آنها هنوز پیشنهاد قراردادی را برای هیچ‌کدام از نامزدان درگیر در "روند" ارائه نداده اند، اما جلساتی را با تعدادی از آنها برگزار کرده بودند.

بعد از اخراج وی به عنوان سرمربی ناپولی هفته گذشته، آنچلوتی به سرعت به عنوان هدف اصلی سهامدار اصلی اورتون فرهاد مشیری و رئیس بیل کنروایت ظاهر شد.

آنچلوتی در دوره حضور در چلسی بین سالهای 2009 تا 2011 لیگ برتر، جام حذفی و جام خیریه یا سوپر جام انگلیس را بدست آورد.

او همچنین سه لیگ قهرمانان اروپا و همچنین عناوین قهرمانی لیگ یک را در فرانسه، سری آ ایتالیا و بوندس‌لیگای آلمان را برداشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала