Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راموس: 2 پنالتی مشخص را برای رئال نگرفتند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که داور باید در بازی شب گذشته ال‌کلاسیکو دو پنالتی به سود کهکشانی‌ها می‌گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، کاپیتان رئال مادرید بعد از تساوی در ال کلاسیکو به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. او بر این باور است که داور دو پنالتی به سود تیمش نگرفته است. راموس در این خصوص به شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: ما صحنه‌هایی که روی واران خطا شد را بین دو نیمه در رختکن دیدیم و خطا کاملاً واضح بود. هر دو صحنه پنالتی بود، اما حالا دیگر نمی‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم. VAR برای کمک برای گرفتن تصمیمات بهتر اینجاست، اما این هم از بدشانسی ماست».

Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راموس رکورد دار حضور در ال‌کلاسیکو (عکس)

او درباره عملکرد تیمش گفت: «رئال شخصیت خود را در این دیدار به نمایش گذاشت و عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. می‌خواستیم اجازه ندهیم که بارسلونا کنترل توپ را در دست گیرد و در این ماموریت موفق شدیم و فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم و موقعیت‌های زیاد خلق کردیم. گرفتن توپ از بازیکنان بارسلونا هم آسان نبود. استراتژی آنها برای تحت‌فشار قرار دادن ما هم خوب جواب داد. به هر حال از حالا باید به بازی با اتلتیک بیلبائو فکر کنیم و امیدواریم پس از تعطیلات با همین روند به کارمان ادامه بدهیم».

با این تساوی تغییری در صدر جدول رده‌بندی به وجود نیامد و هم‌چنان بارسلونا صدرنشین است و رئال مادرید هم با تفاضل گل کم‌تر در رده دوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала