Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکورد فوق العاده‌ای زیدان در نیوکمپ         

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین‌الدین زیدان
زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تساوی 0 - 0 شب گذشته رئال مادرید برابر بارسلونا باعث شد که زین الدین زیدان به اولین مربی این تیم تبدیل شود که 5 بازی بدون شکست در این ورزشگاه را تجربه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در پنج بازی‌ای که در نیوکمپ به عنوان سرمربی رئال حضور داشته سه بار با این تیم کاتالان به تساوی رسیده و دو بار هم موفق به شکست دادنش شده است.تساوی بدون گل شب گذشته این دو تیم اولین تساوی بدون گل بعد 17 سال به شمار می رفت. با این نتیجه رقابت این دو تیم در صدر جدول همچنان نزدیک به یکدیگر ادامه دارد و بارسا تنها به لطف تفاضل گل بالاتر در صدر جدول ایستاده است. پیش از بازی دیشب آخرین باری که این دو غول اسپانیایی در بازی‌های رو در رویشان به تساوی بدون گل رسیده بودند به نوامبر 2002 برمی‌گشت ولی بعد از 6235 روز بار دیگر این نتیجه در یک ال‌کلاسیکو بدست آمد.

 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: از سبک بازی تیمم راضی هستم؛ والورده: هدف اصلی حفظ صدر جدول بود

البته رکوردهای رئال مادرید در بازی دیشب به این خلاصه نمی‌شد. برای مثال سرخیو راموس که دیشب چهل و سومین ال‌کلاسیکوی خود را انجام داد رکورد بیشترین حضور در کلاسیکو را به نام خود ثبت کرد. گرت بیل در نیمه دوم موفق به گلزنی شد اما این گل به دلیل آفساید مندی مردود اعلام شد. تیم زیدان تیم برتر میدان بود و توانست 17 شوت به سمت دروازه حریف بزند این در حالی بود که بارسلونا تنها 9 بار توانست به سمت دروازه رئال شوت بزند. تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا در دیدار بعدی خود باید روز یکشنبه به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و شاگران ارنستو والورده نیز روز شنبه برابر آلاوز قرار می گیرند تا جداب صدرنشینی لالیگا را با جدیت ادامه دهند.

شاگردان زیدان در دیدار بعدی خود باید روز یکشنبه به مصاف اتلتیک بیلبائو برود و شاگران ارنستو والورده نیز روز شنبه برابر آلاوز قرار می گیرند تا جداب صدرنشینی لالیگا را با جدیت ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала