Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سایه سنگین سیاست بر فوتبال؛ 21 مجروح حاصل درگیری‌هایی خیابانی در جریان ال‌کلاسیکو

© REUTERS / Albert GeaГорящая баррикада на демонстрации за независимость Каталонии в Барселоне, Испания
Горящая баррикада на демонстрации за независимость Каталонии в Барселоне, Испания - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در زمانی که بازی ال کلاسیکو در داخل ورزشگاه نوکمپ در جریان بود، در خارج از ورزشگاه و در خیابان‌های منتهی به نوکمپ درگیری‌هایی درحال وقوع بود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آ.اس، در جریان ال‌کلاسیکوی دور رفت رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه نوکمپ، پولیس در خارج ورزشگاه با معترضان درگیر شد که طی آن حداقل 21 نفر مجروح شدند. نیروهای پولیس مانع از ورود افرادی افراطی به داخل ورزشگاه، در جریان مسابقه شدند و همین درگیری ها باعث مجروح شدن 21 نفر شد.البته اکثر مجروحان، جراحاتی سطحی دارند. این اتفاقات و درگیری ها تا پایان بازی نیز ادامه داشت و منجر به دستگیری 5 نفر شد.

پرچم کاتالونیا در مسابقه تیم ها در اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سر دادن شعارهای استقلال‌طلبانه در نیوکمپ

در جریان برگزاری بازی، گروهی رادیکال، سطل‌های زباله موجود در خیابان‌های اطراف نوکمپ را به آتش کشیدند و درگیری هایی را با نیروهای پولیس داشتند. آنها قصد داشتند تا این سطل زباله ها را به مقابل درهای ورودی باشگاه منتقل کنند. همین اتفاق سبب شد تا دقایقی قبل از اتمام بازی ال کلاسیکو، از طریق بلندگوهای ورزشگاه دائما به هواداران حاضر در نوکمپ اعلام می شد که از در شمالی ورزشگاه خارج نشوند؛ چرا که در آن منطقه درگیری هایی در جریان بود.  نیروهای آتشنشانی بارسلونا هم سریعا وارد عمل شده تا آتش این سطل زباله ها را خاموش کردند.

یکی از این معترضان افراطی هم موفق شد تا درهای پشتی ورزشگاه را بازکرده و برخی از ابزارهای ضد شورش پولیس بارسلونا را بردارد که البته خیلی سریع این وسایل از او پس گرفته شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала