پوتین: اگر استارت نو نباشد، پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: اگر استارت نو نباشد، پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد
پوتین: اگر استارت نو نباشد، پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در جریان سخنرانی در نشست سالانه خود در بارۀ پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای دوجانبه میان امریکا و روسیه گفت که اگر استارت نو وجود نداشته باشد پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست سالانه خود در بارۀ پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای دوجانبه میان امریکا و روسیه گفت که اگر استارت نو وجود نداشته باشد پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد.

واکنش ولادیمیر پوتین به محرومیت ورزشکاران روسیه - اسپوتنیک افغانستان
واکنش ولادیمیر پوتین به محرومیت ورزشکاران روسیه

رئیس‌جمهور پوتین گفت که روسیه مایل است روابط خود را با امریکا در هر زمان بهبود بخشد و همچنان آماده است که پیمان کاهش تسلیحات هسته‌ای را تمدید کند.

ولادیمیر پوتین گفت: «ماه آماده هستیم که حتی فردا استارت نو را تمدید کنیم».

در عین حال وی اظهار داشت که تاکنون هیچ پاسخی به پیشنهادهای روسیه از طرف امریکا داده نشده است وی تاکید کرد که اگر پیمان استارت نو منقضی شود، آخرین محدودیت‌ها برای مهار مسابقه تسلیحاتی در جهان از بین می‌رود.

آقای پوتین گفت: «اگر استارت نو وجود نداشته باشد، هیچ چیزی در جهان وجود نخواهد داشت که مسابقه تسلیحاتی در جهان را متوقف کند».

نشست سالانه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هر ساله در اواخر ماه روان برگزار می‌شود امسال هم با حضور بیش از 1800 خبرنگار برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала