Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس برای سومین دوره رییس لالیگا شد

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس برای سومین دوره کرسی ریاست سازمان لالیگا را در اختیار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، گفته می شود که خاویر تباس برای سومین دوره به عنوان رئیس لالیگا انتخاب شده است.

این مرد 57 ساله در سال 2013 این سمت را به عهده گرفت و قرار بود نقش فعلی وی برای انتخابات در اکتوبر سال 2020 پایان یابد اما وی در اوایل این ماه تأیید کرد که به دنبال یک دور جدید است.

انتظار می رود که انتخاب مجدد او در 23 دسامبر تأیید شود، اگرچه بارسلونا شکایتی درباره عدم توانایی باشگاه در تأیید دو نامزد ارائه کرده است.

تباس در بیانیه ای در فید توییتر خود نوشته: "من استعفای خود را به عنوان رئیس لالیگا برای افتتاح یک روند انتخاباتی به ریاست ارائه می دهم  که من خودم خواهم بود. من امیدوارم که برای چهار سال دیگر در این پُست باقی بمانم."

تباس توضیح داد كه او انتخابات را 10 ماه جلوتر از تاریخ جدید آن برگزار کرده زیرا معتقد است كه این امر به او کمک می کند تا در مورد موضوعات جدید تجدید نظر نماید.

این موارد شامل گفتگوهای مربوط به حقوق تلویزیون در اسپانیا، روابط لیگ با دولت (در پی تشکیل دولت ملی جدید از انتخابات نوامبر) و سایر ارگانها، همراه با تغییرات پیشنهادی در فوتبال وسیع اروپا است.

در متن نشر شده از سوی تباس آمده: "یک دوره سیاسی جدید آغاز می شود، جایی که ممکن است وجود داشته باشد قوانینی و دستورالعمل هایی که بر نهاد و منافع ما تأثیر می گذارد. کسی که مجبور است این کار را انجام دهد باید حداقل 4 سال با حمایت از باشگاه ها این کار را انجام دهد."

تباس یک رئیس صریح و غالباً بحث برانگیز لیگ بوده و دارای چندین دیدار با یک سری از اعضای برجسته دیگر، مهمترین آنها فدراسیون فوتبال اسپانیا است.

لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد موضوعات مختلفی مانند جمعه و دوشنبه شب فوتبال و قدرت لیگ برای انجام بازیهای دور از اسپانیا با یکدیگر مخالفت کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала