پوتین: به تحریم‌های امریکا پاسخ متقابل داده می‌شود

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: به تحریم‌های امریکا پاسخ متقابل داده می‌شود
پوتین: به تحریم‌های امریکا پاسخ متقابل داده می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه می‌گوید که اعمال تحریم‌های امریکا علیه روسیه بر سطح روبط دو کشور تاثیر خواهد گذاشت، اما مسکو به تحریم‌های امریکا پاسخ متقابل خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست سالانه خود گفت که تحریم‌ وضع شده توسط کنگره امریکا بر سطح روابط دو کشور تاثیر خواهد گذاشت، اما مسکو به این تحریم پاسخ متقابل خواهد داد.

پوتین: اگر استارت نو نباشد، پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: اگر استارت نو نباشد، پس چه چیزی مانع مسابقه تسلیحاتی در جهان خواهد شد

کنگره امریکا روز سه شنبه بودجه دفاعی 738 میلیارد دالری را تصویب کرد در آن خط لوله نورداستریم-2 که قرار است گاز روسیه را از دریای بالتیک به آلمان انتقال دهد تحریم کرد. اکنون این سند باید توسط رئیس‌جمهور ترامپ امضا شود. او پیش از این اعلام کرده بود که آماده است بلافاصله آن را امضا کند.

رئیس‌جمهور پوتین گفت: «بدون قید و شرط تحریم‌ها روی سطح روابط دو کشور تاثیر می‌گذارد. ما می‌دانیم که امریکا در کجاها با ما همکاری می‌کند جای که برای آنها جالب و سودآور باشد و در عین حال روسیه را با چنین تصمیماتی (تحریم‌ها) می‌خواهد مهار کند. پاسخ ما نیز متقابل خواهد بود و این اقدامات کاملاً غیر دوستانه علیه روسیه است».

نشست سالانه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هر ساله در اواخر ماه روان برگزار می‌شود امسال هم با حضور بیش از 1800 خبرنگار برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала