Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو به رئال نه بلکه به منچستریونایتد می‌رود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پیشین تاتنهام پیشنهاد رئال مادرید برای مربی‌گری در این تیم را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک وب نقل از نشریه "سان" انگلیس، مائوریتسو پوچیتنو، سرمربی سابق تاتنهام پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای مربیگری در این تیم به جای زیدان را رد کرد. باشگاه رئال مادرید اعلام آمادگی کرده بود تا با سرمربی آرجنتینی قرارداد امضا کند اما او این پیشنهاد را رد کرد. دلیل این مخالفتش این بود که دوست دارد دوباره یک تیم انگلیسی را هدایت کند.

Diego Maradona durante el mundial 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
درخواست عجیب مارادونا از پوچتینو: بیا سرمربی بوکا شو

پوچتینو بعد از برکناری از تاتنهام دوست دارد مربیگری در یکی از تیم‌های شهر منچستر را تجربه کند. مسئولان باشگاه شیاطین سرخ نیز این سرمربی آرژانتینی را زیرنظر گرفتند تا در آینده با او مذاکره کنند. از دست رفتن امیدهای منچسترسیتی به دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر جزیره، عقب ماندن از لیورپول که این روزها در صدر جدول یکه‌تازی می‌کند و همچنین خروج قریب‌الوقوع میکل آرتتا دستیار پپ از سیتی برای هدایت آرسنال، از جمله عواملی بوده که باعث شده شایعات درباره احتمال ترک باشگاه منچسترسیتی توسط گواردیولا مطرح شده و قوت بگیرد.

منچستر سیتی نیز در این فصل با هدایت پپ گواردیولا نتایج خوبی نگرفته و از کورس قهرمانی عقب مانده است. گفته می شود سرمربی اسپانیایی در پایان فصل از سیتی جدا می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала