Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدال میلان با 3 تیم برای جذب هافبک آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
گرانیت ژاکا  Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس آخرین گزارش ها، میلان در ماه جنوری با سه باشگاه دیگر برای به خدمت گرفتن گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال وارد رقابت خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، وب‌سایت کالچو مرکاتو ایتالیا پیش از این روز جمعه گزارش داده بود که استفانو پیولی به بوبان و مالدینی گفته است که یک رجیستا و هافبک دفاعی قوی‌تر از لحاظ نسبت به اسماعیل بن‌ناصر در جلوی خط دفاعی خود می خواهد.

در این گزارش آمده است که ژاکا بار دیگر به عنوان هدف تبدیل شده است، زیرا او بازیکنی است که نیازهای برجسته پیولی را به دلیل ویژگی های جسمی و فنی کاملاً دارا می‌باشد.

در همین حال ، بیلد (از مترو) گزارش می دهد كه ژاكا به هم تیمی های آرسنال گفته است كه دو سال پس از ورودش از مونشن گلادباخ در معامله ای به ارزش 35 میلیون یورو (طبق ادعای اسکای) باشگاه را ترك می كند.

گزارشی در این مورد را سایت کالچو مرکاتو به نقل از اسکای آلمان نقل کرده است که ادعا می کند که باشگاه هرتابرلین از بوندسلیگا، آماده بازگشتاندن ژاکا به آلمان است، در حالی که یورگن کلینزمن به به دنبال تقویت تیم خود می‌باشد.

با این حال، میلان و همچنین رقبای سری آیی ناپولی و اینتر آماده هستند تا برای خرید وی با یکدیگر رقابت کنند، اما انتظار می رود این دو نفر به ترتیب روی لوکاس توریرا و آرتورو ویدال تمرکز کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала