Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیزو سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فرانسه به این باور است که زین الدین زیدان هدایت تیم ملی کشورش را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، دیدیه شان، هفته پیش قرارداد خود با تیم ملی فرانسه را تا سال 2022 تمدید کرد. او که از سال 2012 به عنوان سرمربی خروس‌ها معرفی شد بیش از 100 بازی هدایت این تیم را بر عهده داشته است  و قرار است تا جام جهانی قطر در فرانسه بماند. با این حال دشان می داند که این دوران به سر خواهد رسید و باید جایگاهش را به سرمربی دیگری تحویل دهد. زین الدین زیدان از مهمترین جانشینانش محسوب می شود.

زین‌الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکورد فوق العاده‌ای زیدان در نیوکمپ         

شان در این خصوص اظهار داشت:«سرمربی بعدی تیم ملی می تواند زیدان باشد. زمانی این اتفاق خواهد افتاد. سرمربی تیم ملی فرانسه در بخش دیگری از سخنان خود در پیوند به شرایطش گفت:«زمانی که سرمربی می شوید محدودیت سنی وجود ندارد. نتایجی که کسب می کنید  مدت این دوران را مشخص می کند». فرجامین صحبت‌های دشان در مورد کریم بنزما بود و شانس بازگشت او به تیم ملی بود. او در این مورد گفت:«صحبتی درباره این بازیکن ندارم. برای من دیگر مساله بنزما وجود ندارد».

زیدان این روزها دومین دوره مربی‌گری خود در مادرید را سپری می‌کند. او پس از یک دوره استثنایی در رئال و فتح سه دوره پیاپی لیگ قهرمانان در ماه می 2018 رئال را ترک کرد اما در ماه مارچ سال‌روان بار دیگر بازگشت و به عنوان سرمربی رئال مادرید منصوب شد. این در حالی است که از مدت‌ها پیش از زیدان که به همراه دشان در جام جهانی 1998 فاتح جام جهانی شده به عنوان جانشین بعدی دشان نام برده می‌شود.


نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала