Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارتینز: بازی کردن کنار «مسی» امتیاز و افتخار بزرگی است

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر به این باور است که بازی کردن در کنار مسی یک امیتاز شمرده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "موندودپورتیوو"، لائوتارو مارتینز که یکی از جواهرات فصل نقل و انتقالات زمستانی 2020 خواهد بود، در تازه‌ترین اظهاراتش در مورد مسی صحبت کرده است. مهاجم آرجنتینی در این خصوص گفت:«برای ما آرجنتینی‌ها مسی مانند دیگو آرماندو مارادونا مهم است و در کنار او بازی کردن یک امتیاز محسوب می شود. اتفاق زیبایی خواهد  بود که به مسی در فتح جام جهانی کمک کن».

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا یک قدم به جذب لائوتارو نزدیک شد

مارتینز در ادامه صحبت‌های در پیوند به علاقه‌مندی‌اش به بارسلونا و حضور در اینتر گفت:«خوشحالم که تیم های بزرگ به دنبال امضای قرارداد با من هستند. به من در کارم اعتماد به نفس می دهد و باعث می شود پیشرفت کنم. از بودن در اینتر خشنودم. آنتونیو کونته خیلی به من کمک کرد تا بهتر شوم. به اندازه کافی به من فرصت داد. او به من اعتماد دارد».

این مهاجم 22 ساله آرجنتینی تا سال 2023 با اینتر قرار داد دارد و بند آزادی سازی‌اش 111 میلیون یورو است. با این حال چون یک گلزن قهار است و قدرت تهاجمی بالایی دارد تیم‌های بزرگ حاضر هستند این رقم را بپردازند. مهاجم آرژانتینی اینتر مد نظر تیم های بزرگی همچون بارسلونا و پاری سن ژرمن است. مارتینز تاکنون 13 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала