Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مروارید سیاه بزودی الدترافورد را ترک می‌کند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه‌ انگلیسی، موضوع جدایی پل پوگبا در آستانه به پایان رسیدن است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "میرر" انگلیس، پوگبا تصمیم خود را برای جدایی از منچستر در ماه آینده گرفته است. رئال مادرید و یوونتوس دو مشتری جدی ستاره تیم ملی فرانسه هستند. او در سال 2016 از بیانکونری راهی منچستر یونایتد شد. این هافبک 26 ساله در 3 سال گذشته برای شیاطین سرخ 95 بازی انجام داد و 24 گل به ثمر رساند. ستاره پوگبا از تاریخ 30 دسامبر به خاطر مصدومیت برای شیاطین سرخ بازی نکرده است. تمام بازیکنان منچستر به این درک رسیدند که داستان این هافبک با تیم انگلیسی به پایان رسیده و او بزودی الدترافورد را ترک می‌کند.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای اکیبپ ؛ پوگبا به مقصد رئال از یونایتد جدا میشود

روز گذشته دیلی‌میل گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد در جنوری به پل پوگبا اجازه خروج از این باشگاه و پیوستن به رئال مادرید را نخواهد داد. پوگبا از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از میادین دور بود و درحالیکه به نظر می‌رسید به زودی می‌تواند دوباره برای یونایتد به میدان برود اعلام شد به دلیل بیماری بازگشت او به تعویق خواهد افتاد. بر اساس این گزارش،  با اینکه پوگبا شخصا مایل است اولدترافورد را ترک کند ولی مدیریت باشگاه در ماه ژانویه چنین اجازه‌ای به او نخواهد داد.

سولسشر، سرمربی منچستر تنها کسی است که باور دارد پوگبا هنوز جزئی از تیم است و بعد از گذراندن دوران مصدومیت به ترکیب برمی گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала