Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مینامینو می تواند برای کلوپ نقش بزرگی را بازی کند

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول   Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در ماه های جنوری، توانسته بهترین خبردهای خود را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال لیورپول در ماه جنوری برخی از خریدهای مهم خود را انجام داده است، مانند خرید 8.5 میلیون پوندی فیلیپه کوتینیو در سال 2013 و اکنون سرخ ها تاکامی مینامینو را فقط با 7.25 میلیون پوند در اختیار دارند.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول رسما برای جذب مینامینو وارد عمل شد

به نظر می رسد ارزان است و این به دلیل بند آزادی مناسب او است که در قرارداد وی وجود داشت اما این نباید باعث تضعیف جایگاه مینامینو شود.

همانطور که اکنون می دانیم تیم جذب لیورپول چندین سال است که این ستاره جاپانی را دنبال نمایند، یک دلیل برای آن وجود دارد  که سبک آنها را به یک لباس گره می زند.

لیورپول بیش از سایر باشگاه های لیگ برتری در رده سوم نهایی صاحب مالکیت و به طرز تهاجمی فشار می آورند و دوست دارند توپ را در زمین به چرخش آورند.

در بوندس لیگای اتریش، هیچ مهاجمی در این فصل بازیابی بیشتری نسبت به مینامینو نداشته است. او به دلیل طبیعت پر جوشی که دارد به دلیل مصاحبه و برخورد نیز در رده بندی بالا قرار می گیرد.

لیورپول فهمید که تقویت آنها می تواند در نیمه دوم فصل بهتر از قبل صعود کند، زیرا آنها در 30 سال عنوان نخست لیگ خود را تعقیب می کنند و کلوپ علاقه مند به پوشش خط جلو باشد.

مینامینو قادر است به همان اندازه نسبت به روبرتو فیرمینو بهتر عمل کند، در حالی که او به درون سیستمی می رود که با سیستم بازی RB سالزبورگ متفاوت نیست.

در پیروزی 2-0 در اتریش در اوایل این ماه، لیورپول باید از نزدیک مراقب او باشد. سالزبورگ 4-1-2-1-2 بازی کرد، در حالی که تیم مهمان در 4-3-3 معمول خود قرار گرفت.

فیرمینو، در مرکز جبهه های لیورپول سه عمق دارد تا به عنوان مرد پیوند دهنده عمل کند. این همانند نقش مینامینو است که او در پشت دو مهاجم سالزبورگ قرار دارد.

او فضای بین خطوط را پیدا می کند و به دنبال گرفتن تصاحب است. مدافعان این دفاع را دشوار می دانند. کمرهای مرکز نمی دانند که پایین بیایند یا بمانند.

کمرهای سالزبورگ می توانند به پهنای عرض بپردازند در حالی که مینامینو خط میانی باریک را در اختیار دارد. همه چیز از او عبور می کند و او همیشه انتظار دارد حتی در نقاط تنگ توپ را دریافت کند.

او با توانایی فنی عالی کنترل دقیق خود را حفظ می کند و با 42 گل و 20 پاس گل در 136 بازی بوندسلیگا چشم به راه انداز یک تیم ملی است.

دویدن های محمد صلاح و سادیو مانه برای او یک رویا خواهد بود.

روز شنبه مقابل واتفورد ، کلوپ با نتیجه 4-2-3-1 غافلگیر شد. این می تواند به نفع مینامینو باشد ، زیرا او یکپارچه به آن سه نفر رسید.

زمان خواهد فهمید که برنامه های کلوپ برای او چیست و چه مسئولیت هایی به او داده می شود.

کلوپ در حمله سبک بود، اما دانیل استوریج پس از گذراندن آزادی، هیچ وقت جای او را تعویض نکرد. همچنین به ریان بروستر اجازه داده می شود که به طور قرضی مرخص شود.

بنابراین آوردن مینامینو یک اقدام هوشمندانه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала