Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش عجیب رییس باشگاه سمپدوریا: رونالدو به خاطر پرش بلندش باید مجازات می‌شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماسیمو فررو، رییس باشگاه سمپدوریا به این باور است که رونالدو با پرش بلندش باید کارت زرد می‌گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، رییس باشگاه سمپدوریا می‌گوید کریستیانو رونالدو در صحنه که گل دوم یوونتوس را با ضربه سر زد باید مجازات می‌شد. فررو درباره پرش 2 متر و 56 سانتی‌متری رونالدو برای زدن ضربه سری که منجر به گل پیروزی 2 بر یک بانوی پیر در خانه سامپدوریا شد، در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« او طوری پرید که انگار یک هواپیما دارد از روی زمین بلند می‌شود. کریستیانو بازی را برای یوونتوس برد اما پسران من هم به خوبی دفاع کردند. من باید بگویم که رونالدو بابت آن پرش باید کارت زرد می‌گرفت. تیم ما وضعیت خوبی دارد و شما هم می‌‌توانستید این را در بازی مقابل یوونتوس ببینید».

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
طرح نوشت؛ رونالدو 1 – ال‌کلاسیکو 0 + کاریکاتور

سرمربی سمپدوریا در پایان صحبت‌هایش افزود درباره احتمال بازگشت مهاجم ایتالیایی سابق سامپدوریا، آنتونیو کاسانو به این تیم برای ایفای نقش در یک پست اجرایی عنوان کرد: «من همیشه عاشق کاسانو خواهم بود و این را هم ثابت کرده‌ام. اگرچه بعضی از رفتارهایش عجیب است اما در کل آدم باهوشی است که از فوتبال سر درمی‌آورد. هنوز درباره بازگشت او به سمپدوریا زود است، چون هنوز چیزی قطعی نیست. من به آنتونیو گفتم در ماه ژوئن تو را می‌بینم».

فوق ستاره پرتگالی روزهای تلخ اوایل فصل را فراموش کرده و در ده روز اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است. بعد از باز کردن دروازه لاتزیو، لورکوزن و اودینزه در روزهای گذشته، ستاره پرتغالی امشب نیز موفق شد به زیبایی و به سبکی که تخصص خودش است برابر سمپدوریا گلزنی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала