پنتاگون: پس از تیراندازی در مرکز آموزش نظامی، دانشجویان عربستانی بررسی شدند

CC BY-SA 2.0 / Arlington County / Arlington County, as seen from the airپنتاگون پس از تیراندازی در مرکز آموزش نظامی دانشجویان عربستانی بررسی شدند
پنتاگون پس از تیراندازی در مرکز آموزش نظامی دانشجویان عربستانی بررسی شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع ایالات متحده امریکا پس از تیراندازی در یک پایگاه نظامی این کشور از سوی یک دانشجوی نظامی عربستانی همه دانشجویان عربستانی این مرکز آموزش نظامی را مورد بررسی قرار داد.
تیراندازی در پایگاه هوانوردی نیروهای هوایی امریکا در فلوریدا - اسپوتنیک افغانستان
تیراندازی در پایگاه هوانوردی نیروهای هوایی امریکا در فلوریدا

به گزارش اسپوتنیک، هری رید مدیر ضد جاسوسی پنتاگون  گفت: تا به امروز آژانس ضد جاسوسی و امنیت نظامی  تحقیقات درباره همه ای دانشجویان نظامی عربستانی را به پایان رسانده است. این تحقیقات هنوز ادامه دارد، اما می توانیم گزارش دهیم که هیچ اطلاعاتی درمورد تهدید فوری یافت نشد".  

به گفته وی، تحقیقات تکمیلی درباره  کلیه دانشجویان نظامی خارجی انجام خواهد شد. علاوه بر این ، پنتاگون گزارشی از نتایج تحقیقات خود  تهیه و توصیه هایی را برای آینده ارائه می دهد. پیش از این مشخص شده است که علاوه بر وزارت امور خارجه و وزارت امنیت داخلی ، پنتاگون نیز به طور فعال در این تحقیقات شرکت خواهد کرد.

پنتاگون  تا زمانی که استفاده از تشریفات جدید برای بررسی  صلاحیت دانشجویان نظامی خارجی آغاز نشود، از پذیرش کادرهای نظامی جدید خارجی برای آموزش  خودداری خواهد ورزید.

یادآوری می کنیم، که نزدیک به پنج هزار نفر از کادرهای نظامی خارجی در ایالات متحده آموزش می بینند که نزدیک به 850 تن آنها شهروند عربستان سعودی هستند.

در نتیجه تیراندازی در پایگاه نظامی در فلوریدا در تاریخ 6 دسامبر ، چهار نفر از جمله  خود تیر انداز کشته و 8 نفر نیز زخمی شدند. مهاجم یک نظامی از عربستان سعودی بنام  محمد سعید الشمرانی بود که در حال آموزش دیدن در این پایگاه نظامی آموزش بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала