Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی؟ صد در صد تاتنهامی‌ام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو سرمربی فعلی تاتنهام و اسبق چلسی، پیش از تقابل فردای این دو تیم از تمرکز صد در صدی روی تاتنهام صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام فردا  در یکی از مهم ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا به جدال هم خواهند رفت، این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار است و مورینیو باید با تیم سابق خود دیدار کرده و تاتنهام را در دربی لندن مقابل چلسی هدایت کند. مورینیو در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد مسائل احساسی خیلی او را اذیت نمی کند و در حال حاضر او به طور کامل تاتنهامی است.

وی در مورد دیدار با تیم سابق می‌گوید: "من صد در صد تاتنهامی هستم و هیچ چیزی در مورد باشگاه های قبلی من وجود ندارد. من با تمام وجود برای آنها تلاش کردم، اما آنها باشگاه های قبلی من هستند. باشگاه فعلی من تاتنهام است و مسائل عاطفی خیلی برای من دشوار نخواهد بود.

 ما همیشه تلاش می کنیم ایده های خود در تمرینات به بازیکنان منتقل کنیم. گاهی ممکن است بدلیل اینکه دیروز بازی کرده اید و یا فردا مسابقه ای پیش رو دارید با شدت کمتری تمرین کنید، اما در نهایت انتقال ایده ها تلاش اصلی من در روزهای ابتدایی هدایت تاتنهام بود."

 آقای خاص همچنین در مورد تمدید قرارداد توبی آلدروایرد می‌گوید: "وقتی مصاحبه او را خواندم حس کردم آلدروایرد علاقه ای نداشته در تیم دیگری بازی کند. او در تمام دقایق برای تیم من بازی کرده و تنها تاثیر مثبت من روی تمدید قرارداد آلدروایرد این است که او از اعتقاد من به خود باخبر است."

سرمربی پرتگالی در باره‌ی روند ریکاوری هوگو لوریس می‌افزاید: "او یک قهرمان است، نه تنها یک قهرمان جهان بلکه یک قهرمان حرفه ای. هوگو لوریس تلاش زیادی کرده و کار او بسیار شجاعانه است که این روحیه روند بهبود را تسریع می کند، اگرچه محدودیت هایی برای سرعت بخشیدن به روند با چنین آسیب دیدگی های مهم وجود دارد اما لوریس به خوبی تلاش می کند."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала