Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس رقیب میلان در راه جذب هافبک ناراضی بارسلونا

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ویدال
ویدال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالیکه اینتر میلان از مدت‌ها پیش در تلاش جذب ستاره شیلیایی بارسلونا است، یوونتوس نیز برای جذب او گام برمی‌دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان ایتالیا از مدت‌ها قبل برای همکاری با آرتورو ویدال ابراز علاقه کرد اما اکنون خبر می‌رسد که یوونتوس احتمال دارد رقیب میلانی‌ها در راه جذب هافبک با سابقه شود. ویدال که به خاطر حضور کمرنگ در ترکیب بارسا، ناراحت است و از چندی قبل به تکاپو افتاد تا تیمی جدید برای خود پیداکند، بر اساس گزارش "کالچو مرکاتو"، از ویدال به عنوان گزینه مورد نظر یوونتوس نام‌برده شده است.

آرتور ویدال ستاره شیلیایی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حاشیه ویدال در تمرین بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکو

چنانچه چنین خبری صحت داشته باشد و ویدال با یووه به توافق برسد، دومین دوره حضورش را نزد بانوی پیر تجربه خواهد کرد. زیرا این هافبک تکنیکی در سال‌های 2011 تا 2015 به مدت 4 فصل برای راه‌راه‌پوشان تورینی بازی کرد. او در آن دوره موفق شد 171 بازی برای بیانکونری انجام دهد، 48 گل بزند و 25 پاس گل دهد.

ویدال از شرایط خود در بارسلونا رضایت چندانی ندارد و از آغاز فصل لالیگا، تنها در3 مسابقه در ترکیب ثابت آبی‌اناری‌ها حضور داشته است. او اکنون قصد دارد با خروج از نیوکمپ، به تیمی برود که فرصت بازی مداومی را در اختیار او قرار می‌دهد. اینترمیلان می‌تواند این فرصت را در اختیار هافبک شیلیایی قرار دهد، به خصوص در روزهایی که اینتر به دلیل مصدومیت های فراوان، ضعف زیادی را در خط میانی تجربه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала