Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یکی از بازیکنان ناراضی تاتنهام در این تیم ماندنی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Тоттенхэм"
Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Тоттенхэм - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توبی آلدرویرلد مدافع بلجیمی باشگاه لندنی تاتنهام قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد.

به گزارش اسپوتنیک،  سایت ESPN گزارش می‌دهد توبی آلدرویرلد مدافع ناراضی و پُر مشتری خروس‌ها قرارداد جدیدی با باشگاه تاتنهام منعقد کرده است و به این ترتیب این بازیکن تا سال 2023 در جمع سفیدپوشان لندن خواهد ماند.

آلدرویرلد، پس از تمدید قراردادش به سایت باشگاه گفت: "من بسیار خوشحالم و فکر نمی‌کنم بتوانم واژه‌ای برای توصیف خوشحالی‌ام پیدا کنم. فکر می‌کنم که یکی دو سال دیگر اینجا در تاتنهام بمانم چون هیچ جایی بیشتر از اینجا نمی‌تواند مرا خوشحال کند. برای من عضویت در تاتنهام مایه افتخار است و خوشحالم که چنین رابطه فوق‌العاده‌ای با باشگاه و هواداران دارم. نمی‌توانستم خودم را در حال بازی با پیراهن تیمی دیگر تصور کنم."

تاتنهام ماه دسامبر سال گذشته از بندی که در قراردادش با آلدرویرلد داشت برای تمدید یک ساله قرارداد او استفاده کرد تا از بابت ماندن او در وایت‌‌هارت‌لین تا ماه جون سال 2020 اطمینان حاصل کند. در عوض باشگاه این حق را برای مدافع 30 ساله‌اش قائل شد که در صورت دریافت پیشنهادی 25 میلیون پوندی، تاتنهام را ترک کند که البته هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این رقم نشد و به این ترتیب آلدرویرلد هم تصمیم گرفت که قراردادش را با تاتنهام برای مدتی طولانی تمدید کند و به این ترتیب او تا پایان فصل 23-2022 در وایت‌هارت‌لین ماندنی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала