دیدگاه اشتراک کننده‌ گان همایش جوانان افغانستان و روسیه در شبکه های اجتماعی

© Sputnik / Marwa Akifiدیدگاه اشتراک کننده‌ گان همایش جوانان افغانستان و روسیه در شبکه های اجتماعی
دیدگاه اشتراک کننده‌ گان همایش جوانان افغانستان و روسیه در شبکه های اجتماعی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همایش جوانان افغانستان و روسیه با هدف گسترش روابط علمی و فرهنگی میان جوانان دو‌ کشور امروز در شهر کورسک روسیه گشایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، از سوی «گروه آینده افغانستان» یا «Future Team Afghanistan با حمایت بنیاد دیپلوماسی عامهٔ گرچیکوف، دانشگاه دولتی جنوب‌غربی روسیه، کانون رشد فرهنگ و هنر افغانستان و با شراکت رسانه‌یی موسسهٔ رسانه‌یی روسیهٔ امروز و خبرگزاری اسپوتنیک برگزار شد، در این همایش بیش از پنجاه تن از جوانان فعال دو‌ کشور شرکت کرده‌اند و قرار است برای شش روز راهکارهای گسترش روابط میان جوانان کشور را بررسی و زمینهٔ تبادل تجربه‌ها و دانش را فراهم کنند.

شماری از اشتراک کننده گان این نشست را چشم اندازی همکاری جوانان روسیه و افغانستان می خوانند.

​این همایش در دانشگاه دولتی جنوب‌غربی روسیه، در دو نشست جداگانه با عناوین «صد سال روابط دیپلوماتیک دو کشور و دورنمای توسعه آن» و «آموزش، پل ارتباطی میان جوانان دو کشور» با حضور دیپلومات‌های افغانستان، اساتید دانشگاه‌های روسیه و سهم‌گیری فعال شرکت‌کنندگان برگزار شد.

گروه آینده افغانستان در صحفه فیس بوک اش نوشته است که این همایش برای شش روز راهکارهای گسترش روابط میان جوانان کشور را بررسی و زمینهٔ تبادل تجربه‌ها و دانش را فراهم کنند.
روز اول این مراسم با حضور لطیف بهاند سفیرکبیر افغانستان در روسیه، شاه‌سلطان عاکفی اتشهٔ فرهنگی و مقامات نهادهای آموزشی  شهر کورسک در حال برگزاری‌ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала