Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جدید رایولا در خصوص پوگبا ؛ او در منچستر خوشحال است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه های پوگبا در اظهار نظر جدیدش شایعات خروج این بازیکن فرانسوی از جمع شیاطین سرخ را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مینی رایولا مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال و پل پوگبا در تازه تزین صحبت هایش در خصوصو پوگبا میگوید، این بازیکن فرانسوی به باشگاه یونایتد متعهد است و میخواهد به فوتبالش در همین تیم ادامه دهد.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای اکیبپ ؛ پوگبا به مقصد رئال از یونایتد جدا میشود

پوگبا که مدتی است به دلیل مصدومیت از بازی های یونایتد دور است، دروان ریکاوری اش را پشت سر میگذارد و به زودی برای بازگشت به مستطیل سبز آماده میشود.

مدت زیادی است که شایعات حضور او در تیم رئال مادرید، مخصوصا علاقه شدید زیدان به بازی او در رسانه ها منتشر میشود.

رایولا اما خیال زیدان و مدیران یونایتد را با صحبت های اخیرا راحت کرده، زیرا این ادعا نشان میدهد پوگبا قصد ترک منچستریونایتد را ندارد.

رایولا در این خصوص گفت: پوگبا بازیکن و انسان خوبی است، او با وجودی که پیشنهادات خوبی داشت ولی به یونایتد احترام گذاشت و در این تیم ماند. او همین حالا هم به منچستر فکر میکند و هیچ تمرکزی روی تیم دیگری ندارد.

او در ادامه گفت: او در منچستر خوشحال است. او میخواهد اینجا بماند و جام بگیرد.

رایولا در حالی این صحبت ها را کرده است که سولسشر سرمربی منچستریونایتد نیز اعلام کرده است، باشگاه هیچ برنامه ای برای فروش زمستانی پوگبا ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала