بازداشت اسرائیلی‌ها در میدان ‌های هوایی مسکو ادامه دارد

© Sputnik / Kirill Kallinikovبازداشت اسرائیلی‌ها در میدان ‌های هوایی مسکو ادامه دارد
بازداشت اسرائیلی‌ها در میدان ‌های هوایی مسکو ادامه دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بحران جدید دیپلماتیکی که اخیراً بین روسیه و اسرائیل پیش آمده، هنوز ادامه دارد و باز هم گروهی از اسرائیلی‌ها که «گردشگر» معرفی شده‌اند، در میدان هوایی مسکو بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وبگاه تایمز اسرائیل، شامگاه جمعه گزارش داد که در ادامه بازداشت و دیپورت اتباع اسرائیل از میدان هوایی مسکو، گروهی دیگر از اسرائیلی‌ها در روسیه بازداشت شدند.

به گفته این وبگاه گروهی که «گردشگر» توصیف و معرفی شده‌اند و با پرواز «اِل اَل» وارد میدان هوایی مسکو شده بودند، به مدت دو ساعت مورد بازجویی نیروهای امنیتی روسیه قرار گرفتند.

بازداشت زن اسرائیلی به جرم حمل و نقل مهمات در هند - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت پیر زن اسرائیلی به جرم حمل و نقل مهمات در هند

بر این اساس، گذرنامه‌های افراد مذکور توسط امنیت میدان ضبط شده و بعد از بازجویی بدون اعلام دلیل، به برخی از آنها اجازه داده شد تا وارد روسیه شوند و برخی دیگر هنوز در بازداشت موقت به سر می‌برند.

این در حالی است که وزارت خارجه اسرائیل روز پنجشنبه گفته بود مشکلی را که با مسوولان روس بر سر اخراج اتباع این کشور از میدان هوایی مسکو پیش آمده بود، برطرف کرده و به توافقی در این خصوص رسیده‌اند.

مدتی است که رسانه‌های این کشور در گزارش‌هایی ادعا می‌کنند که هر چند روز یک بار تعدادی از اسرائیلی‌ها که به روسیه سفر می‌کنند، در میدان‌های هوایی روسیه بازداشت می‌شوند و از آنها بازجویی به عمل می‌آید.

روز پنجشنبه نیز شبکه تلویزیونی «کان» گزارش داد که تمام سرنشینان یک هواپیمای مسافربری اسرائیلی که در مسکو فرود آمده بود، توسط پلیس روسیه بازداشت و سپس از مسکو دیپورت شدند .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала