Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت جالب کلوپ در خصوص مربی فلامینگو؛ جسوس میتواند رئیس جمهور برزیل شود

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر یورگن کلوپ Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
یورگن کلوپ  Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در آستانه فینال رقابت های جام باشگاه های جهان صحبت جالبی را در مورد سرمربی حریفش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امشب فینال رقابت های جام باشگاه های جهان میان نمایندگان دو قاره مهم فوتبالی برگزار میشود. جایی که تیم فوتبال لیورپول به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم فوتبال فلامینگوی برزیل خواهد رفت.

یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ: برای قهرمانی به قطر آمده‌ایم

کلوپ سرمربی تیم آماده لیورپول که سال فوق العاده ای را با سرخ ها سپری میکند در آستانه این فینال حساس صحبت های جالبی را در خصوص برزیل و فوتبال در این کشور به میان آورده است.

کلوپ در این خصوص گفته: وقتی به برزیل فکر میکنم، خود به خود یادم از برزیل می آید. بدون شک او بهترین تاریخ فوتبال است.

او در خصوص شرایط تیمش در مسابقه امشب گفت: ما اینجا هستیم که جام ببریم و قهرمان شویم. نگران مصدومیت ها نیستم. نسبت به گذشته آرام تر شده ام. برای این که بتوانیم قهرمان شویم باید به خوبی بجنگیم. در بازی گذشته هواداران زیادی را دیدم که با پیراهن محمد صلاح به استادیوم آمده بودند. نمیدانم که آن پیراهن ها از تیم ما بود یا مصر، ولی ما از هر کسی که ما را حمایت کند، استقبال میکنیم.

کلوپ سرمربی سرخ در خصوص سرمربی و تیم حریف نیز گفت: فلامینگو تیم خوبی است. بازیکان آنها خیلی پرشور بازی میکنند و میدانند در میدان چه وظیفه ای دارند. به نظرم جسوس آنها را به یک تیم قدرتمند و خطرناک تبدیل کرده است. جسوس همه چیز را در فلامینگو تغییر داده است. به نظرم اگر او خود را نامزد انتخابات کند، رئیس جمهور برزیل میشود. من فقط او را در جلسات مربیان یوفا دیده ام ولی هرگز با او مسابقه نداده ام.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала