Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک دهه اقتدار مسی با بیشترین گولزده در سال+عکس

© AP Photo / Manu Fernandez FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017
FC Barcelona's Lionel Messi celebrates after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Sevilla at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 5, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی با گولزنی برابر آلاوز با 50 گول برای نهمین سال برترین گولزن سال شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی در پیروزی 1-4 امشب تیمش برابر آلاوز یکی از گول های تیمش را به ثمررساند و خودش را در سال 2019، پنجاه گوله کرد.

مسی برای نهمین سال و شش سال متوالی موفق به زدن بیشترین گول ملی و باشگاهی در یک سال شد و توانست سال 2019 را با 50 گول به پایان برساند.

این بازیکن در حال حاضر 5  گول از امباپه و 6 گول از جیمی واردی پیش است  و احتمالا می رود که  عنوان بهترین گولزن سال 2019 در رقابت های لیگ را نیز از آن خود کند.

مسی با این گول تعداد گل هایش  را در سال 2019 در لالیگا به 34 گول افزایش داد و در جدول گولزنان فصل لالیگا نیز با 13 گل به تنهایی و بالاتر از بنزما در صدر قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала