روسیه به تحریم های جدید امریکا پاسخ میدهد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوروف: روسیه به تحریم ها امریکا علیه خطوط لوله گاز روسیه "جریان شمال2، "جریان ترک" و همچنین به "تحریم های جهنم" پاسخ میدهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در برنامه بازی بزرگ در کانال یک روسیه اعلام نمود که چنین تصمامیم "سطح اعتبار سیاستمداران جدی را پائین میاورد". 

واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم ها اخیر امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم ها اخیر امریکا

لاوروف افزود: "ما به تحریم ها طوری پاسخ خواهیم داد که به خود ما آسیب نرسد. اما مطمئناً جواب خواهیم داد. البته ، ما این را در نظر خواهیم گرفت و تمام روابط خود را رشد میدهم."

وزیر خارجه روسیه اقدامات نمایندگان پارلمان امریكا را "بی پروا" خواند و تمایل خود را برای بررسی نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 توضیح داد. در حین حال ، لاوروف خاطرنشان كرد كه دونالد ترامپ رئیس جمهور و مایكل پومپئو ، وزیر امور خارجه امریکا، می خواهند روابط تجارتی خود را با روسیه توسعه دهند.

وی گفت: "این یک وضعیت بسیار دشوار برای درک است ، اکثر اعضای مجلس نمایندگان ، سناتورها ، به ویژه حزب دموکرات را ، من بطور غیابی یا مستقیم می شناختم. من هیچ وقت فکر نمی کردم که سیاستمداران در این سطح بلند بتوانند دست به اقدام بزنند که اعتبار شان را پائین بیاورد".

لاوروف در مورد "تحریم ها از جهنم" گفت که این تحریم برای "دفاع امنیت امریكا از تجاوز كرملین " است. جمهوریخواه لیندسی گراهام و سه نفر از همکارانش - رابرت منندز ، کوری گاردنر ، بن کاردین نویسنده این طرح شوم هستند.

تحریم های در ارتباط خطوط لوله گاز روسیه در بودجه وزارت دفاع امریکا گنجانده شده و توسط رئیس جمهور ترامپ در 20 دیسامبر امضا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала