لاوروف: روسیه آماده است تا "سرمات" را به ایالات متحده به صورت زنده نشان دهد

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: روسیه آماده است تا "سرمات" ایالات متحده را به صورت زنده نشان دهد
لاوروف: روسیه آماده است تا سرمات ایالات متحده را به صورت زنده نشان دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه می گوید که این کشور آماده است که تا سیستم موشکی «سرمات» را به امریکا به طور زنده نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه می گوید که روسیه را بطور زنده به ایالات متحده ارائه کرده است  و آماده خواهد بود كه آن را در مرحله خاصی و با مجموعه سرمات انجام دهد.

اظهارات لاوروف دربارهٔ گفتگوی بی‌پرده با پمپئو - اسپوتنیک افغانستان
اظهارات لاوروف دربارهٔ گفتگوی بی‌پرده با پمپئو

این دپیلمات در گفتگوی تلویزیونی از یک «بازی بزرگ» خبر داد و گفت: ما قبلاً به امریکایی ها گفتیم و سیستم های جدید خود را ارائه داده ایم، از جمله سلاح های هایپرسونیك. ما تصور می كنیم كه سیستم های پیشتاز و سرمات تحت پوشش پیمان هستند.

علاوه بر این، "Avangard" که قبلاً به آمریکایی ها ارائه کرده ایم به صورت زنده و در مرحله خاصی ما آماده خواهیم بود تا با «سرمات» انجام دهیم.

لاوروف همچنین بر اهمیت تمدید معاهده استارت نو 3 تأکید کرد و گفت ایالات متحده دیگر هیچ بهانه ای ندارد: "این افزودنی بسیار مهم است، زیرا تا همین اواخر، ایالات متحده در مذاکرات کوشش داشت با طرح برخی سؤالات در مورد چگونگی انجام امریکایی ها تعهدات معاهده ، اینگونه وانمود کند. به نظر می رسد مانع تمدید آن می شویم. اکنون این ابهام برداشته شده است و همکاران امریکایی ما دیگر هیچ بهانه ای ندارند.

پیمان «استارت 3» روسیه امریکا در ابتدای سال 2021 ختم می شود، ایالات متحده قبلاً اظهار داشت كه توافق نامه ها با روسیه نباید فقط شامل سلاح هایی باشد كه تحت استارت 3 قرار دارند.

پیش از این نیز رادیو اسپوتنیک به نقل از رسان های چینایی در مورد کابوس «کابوس جدید برای غرب» گزارش داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала