هشدار عمران‌خان به هند؛ مقابله به مثل می‌کنیم

© Photo / IK / IKهشدار عمران‌خان به هند؛ مقابله به مثل می‌کنیم
هشدار عمران‌خان به هند؛ مقابله به مثل می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست‌وزیر پاکستان ضمن واکنش به شلیک‌های مداوم از سوی مرزهای هند به پاکستان، دهلی‌نو را به اقدام متقابل تهدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اکسپرس نیوز، عمران‌خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به حملات روز گذشته نظامیان هندی به مرزهای پاکستان اعلام کرد: با هوشیاری مرزبانان پاکستانی این حملات به‌صورت کامل دفع شده است.

عمران خان: میلیون‌ها مسلمان هند را ترک می کنند - اسپوتنیک افغانستان
عمران خان: میلیون‌ها مسلمان هند را ترک خواهند کرد

وی تصریح کرد: متأسفانه افکار فاشیستی و افراط‌گرایانه هندو قدرت را در هند به‌دست دارد و دائماً مسلمانان را در منطقه تحت فشار قرار می‌دهد.

عمران‌خان گفت: هند به‌جای حمله به‌سوی مرزهای پاکستان که جهت دور شدن توجه‌ها و نگاه‌ها از مشکلات داخلی و اعتراضات گسترده داخلی انجام می‌شود بهتر است مشکل اتباع خود را حل کند.

نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: حملات نظامیان هندی به‌سوی مرزهای پاکستان پس از استقرار سامانه‌های جدید موشکی در مرز مشترک دو کشور افزایش یافته است و ما این را تهدیدی برای خود می‌دانیم.

رهبر حزب تحریک انصاف تأکید کرد: ما علیه هر تهدیدی خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم که مرزهای کشورمان توسط نیروهای نظامی هند تهدید شوند.

عمران‌خان تأکید کرد: هند از 135 روز پیش مردم کشمیر را در خانه‌های خود حبس کرده است و روزی که این حکومت نظامی ظالمانه به اتمام برسد شاهد فعالیت جنبش‌های بسیار زیادی خواهد بود که برای آزادی خود می‌کوشند.

گفتنی است طی روزهای اخیر هند درگیر ناآرامی‌های داخلی شده است با این حال طی روزهای اخیر حملات مرزی به پاکستان و تبادل آتش میان دو کشور شدت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала